اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد:

مشارکت 800 نفر در مسابقه جهاد اقتصادی

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی مجتمع گازی پارس جنوبی از مشارکت 800 نفر در مرحله نهایی مسابقه فرهنگی جهاد اقتصادی در پارس جنوبی خبر داد.

مشارکت 800 نفر در مسابقه جهاد اقتصادی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، شمس‌الله شیردل بعد از ظهر امروز در اختتامیه مسابقات فرهنگی جهاد اقتصادی در پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی قطب اقتصادی بزرگ کشور و خاورمیانه است و در سال جهاد اقتصادی بیشترین اقدامات فرهنگی در موضوع جهاد اقتصادی در این منطقه انجام گرفته است.
وی افزود: مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی و همایش‌ها و جشنواره‌های مختلفی در این ارتباط با حضور مسئولان ارشد منطقه و وزارت نفت برگزار شده و در نیمه دوم امسال نیز تداوم خواهد داشت.
مسئول روابط عمومی مجتمع گازی پارس جنوبی از مشارکت 800 نفر در مسابقه فرهنگی جهاد اقتصادی در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: مسابقه فرهنگی " جهاد اقتصادی" در مرحله نهایی با حضور 800 نفر در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.
شیردل در ارتباط با جزئیات برگزاری مسابقه فرهنگی «جهاد اقتصادی» عنوان داشت: با عنایت به سفر مقام معظم رهبری، در ابتدای سال جاری به منطقه اقتصادی پارس جنوبی و با توجه به اهمیت سخنان معظم‌له و لزوم توجه فرهنگی به مبحث جهاد اقتصادی، واحد فرهنگی روابط عمومی، مسابقه فرهنگی "جهاد اقتصادی" را با تهیه 1200 جلد کتاب "جهاد اقتصادی" و اهدای این کتاب به پرسنل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، برگزار کرد.
وی اضافه کرد: پس از مرحله مقدماتی شاهد برگزاری مرحله نهایی در این مجتمع بودیم که 800 نفر شرکت کردند و پس از دریافت 800 پاسخنامه، به تعداد 90 نفر از شرکت‌کنندگان، جوایزی اهدا شد.
رئیس روابط عمومی مجتمع گازی پارس جنوبی اذعان داشت: کتاب "جهاد اقتصادی" شامل مباحث مطروحه پیرامون جهاد اقتصادی در بیانات امام(ره) و رهبری، آیات و روایات، اشعار و حکایات است که توسط جواد اسماعیل‌نیا گردآوری شده و حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، بر این کتاب مقدمه نوشته‌اند.
شیردل تصریح کرد: از آنجا که منطقه شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی مهم‌ترین سنگر جهاد اقتصادی کشور است، مهم‌ترین دغدغه روابط عمومی، تبیین دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در بین پرسنل خدمتگزار پارس جنوبی است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول