اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

برخی مدیران شورای فرهنگ عمومی سردرگم هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان شورای فرهنگ عمومی را اتاق فکر و خنثی کننده برنامه‌ها و تبلیغات ضد فرهنگی دشمن دانست و گفت: برخی مدیران در شورای فرهنگ عمومی سردرگمند.

برخی مدیران شورای فرهنگ عمومی سردرگم هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی دوشنبه‌شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهبندان اظهار داشت: دهه کرامت دهه حفاظت و حراست از حریم ولایت است همچنین این دهه را می‌توان دهه ارزش‌ها و کرامات والای ولایت عنوان کرد.
وی با بیان اینکه برخی از مدیران هنوز در ارتباط با رسالت و فلسفه وجودی خویش سر درگم هستند، تصریح کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی جلساتی نیست که در آن فقط منتظر تحویل وظیفه باشیم بلکه با توجه به مفهوم این شورا باید مدیران از گذشته اقدامات پیش‌رو و مناسبت‌های مختلف را مورد بررسی و برنامه‌ریزی قرار دهند.
فرماندار نهبندان ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی با برنامه‌ریزی، همفکری و خرد جمعی در صدد اشاعه و تبیین فرهنگ‌های اصیل در جامعه برآمده و می‌آید.
شرافتی یادآور شد: گسترش و ترویج ارزش‌ها یعنی اینکه مسئولان و متولیان امر، فرهنگ‌ها را در بین نسل سوم و نسل‌های بعدی جامعه مورد بازگو قرار داده و آنها را نهادینه سازند.
وی از شورای فرهنگ عمومی به عنوان اتاق فکر و خنثی کننده برنامه‌ها و تبلیغات ضد فرهنگی دشمن یاد کرد و افزود: این شورا باید برنامه‌ریزی‌های کاربردی برای ارزش‌ها و مباحث معنوی داشته باشد.
فرماندار نهبندان پاسداشت و گرامیداشت دهه کرامت را عاملی مهم برای ترویج فرهنگ رضوی عنوان کرد و گفت: در این شهرستان سعی می‌کنیم مراسم جشن محوری را در شهر نهبندان و در سطح روستاها نیز جشن‌های ولایت را برگزار کنیم.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهبندان در این جلسه ضمن اجرایی شدن چندین مصوبه جلسات گذشته این شورا اظهار داشت: خودداری دستگاه‌های فرهنگی از موازی کاری در برنامه‌های ماه مبارک رمضان، ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در قالب برگزاری گروه کاری اجتماعی و فرهنگی در فرمانداری نهبندان و برگزاری نمایشگاه کتاب عترت و قرآن از جمله این مصوبات اجرایی است.
سید حسین هاشمی تصریح کرد: آذین‌بندی فضاهای اداری و سطح شهر، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مراسمات مختلف و سخنرانی در باب دهه کرامت و فضایل امام رضا(ع)، مسابقات کتابخوانی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، برگزاری جشن محوری در شهر نهبندان و روستاهای شهرستان و توجه به فرهنگ حجاب و عفاف بر پایه سیره رضوی از عمده برنامه‌های دهه کرامت در نهبندان است که برخی از آنها انجام شده و مابقی در حال انجام است.
در ادامه این جلسه اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهبندان پیشنهادات خویش را در باب مراسمات دهه کرامت ارائه کردند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول