اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره امور تحقیقات عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

مهلت ارسال مقالات سال جهاد اقتصادی تمدید شد

خبرگزاری فارس: مسئول اداره امور تحقیقات عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از تمدید مهلت ارسال مقاله جهاد اقتصادی خبر داد.

مهلت ارسال مقالات سال جهاد اقتصادی تمدید شد
ربابه جوانمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: مهلت شرکت در فراخوان مقاله‌ جهاد اقتصادی 30 مهرماه اعلام شده بود که به دنبال درخواست مدارس، مهلت ارسال مقالات تا 15 آبان ماه تمدید شد.
وی افزود: این مسابقه در 9 محور و 82 موضوع فراخوان شده بود که شامل کلیات (مبانی، مفهوم‌شناسی و...)، قرآن و سیره معصومین(ع)،‌ حوزه‌های علمیه، زنان و خانواده، دیدگاه اندیشمندان، معنویت و اقتصاد، سیاست و اقتصاد، امنیت و اقتصاد و بخش آزاد است.
مسئول اداره امور تحقیقات عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: در محور کلیات موضوعاتی شامل مفهوم‌شناسی و تبیین رابطه جهاد و اقتصاد، زیرساخت‌های فرهنگی جهاد اقتصادی و زیرساخت‌های سیاسی جهاد اقتصادی، در محور قرآن و سیره معصومین(ع) موضوعات شاخص‌های اقتصاد مطلوب از دیدگاه قرآن کریم، سیره اقتصادی معصومین(ع) و جلوه‌های مجاهدت اقتصادی در تاریخ اسلام و در محور حوزه‌های علمیه موضوعات نقش حوزه‌های علمیه در پیشبرد جهاد اقتصادی، حوزه‌های علمیه و استقلال مالی و بایسته‌های اقتصادی حوزه‌های علمیه مدنظر قرار گرفته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان برای اطلاع از موضوعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی این مرکز به آدرس www.whc.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول