اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما:

عملیاتی کردن جهاد اقتصادی مهم‌ترین هدف رسانه است

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: امروز مهم‌ترین هدف رسانه ملی در حوزه داخلی پرداختن به جهاد اقتصادی و عملیاتی کردن آن است.

عملیاتی کردن جهاد اقتصادی مهم‌ترین هدف رسانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی، کیومرث طهماسبی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز استان در بجنورد اظهار داشت: در طول سال‌های گذشته خدمات خوبی در کشور انجام شده که باید تلاش کرد این خدمات را به شکل هنرمندانه و شایسته‌ای به مردم معرفی کنیم و نباید با این موضوع فقط به عنوان یک شعار سال در کشور برخورد شود.
وی اضافه کرد: رسانه ملی باید امید را در بین مردم تزریق و در بهترین شکل ممکن امیدواری را در مردم زنده نگه دارد و از پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای پرهیز کند.
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما تصریح کرد: برنامه این سازمان این است که اصلاً برنامه خنثی نداشته باشد و همه برنامه‌ها باید دارای هدف مشخص باشد و رضایت مردم را کسب کند.
وی اظهار داشت: امروز دشمن می‌داند کدام نقطه را مورد هدف قرار دهد و تاکنون نیز در حوزه‌های مختلف ما را آزمایش کرده اما به نتیجه‌ای دست نیافته است ولی امروز چشم طمع به فرهنگ دینی دین مردم دارد.
طهماسبی یادآور شد: اکنون تمام دنیای استکبار، دین و فرهنگ ما را هدف قرار داده و فرهنگ و دین ما نیز به تنهایی در مقابل همه دنیای کفر ایستاده است.
وی بیان داشت: البته استکبار خود اکنون دچار سر در گمی شده است و در قلب کشورهای استکباری مردم به خیابان‌ها می‌ریزند و علیه دولت مردان شعار می‌دهند که نتیجه آن در کشورهای اروپایی و آمریکا قابل مشاهده است.
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما تصریح کرد: ایران اسلامی از مبانی فرهنگی خوبی برخوردار است که اگر دنیا آن را بشنود استقبال خواهد کرد و همین موضوع سبب نگرانی استکبار شده است.
وی گفت: آنچه امروز این فرهنگ غنی را بسط و گسترش می‌دهد رسانه ملی است که به تنهایی در مقابل همه رسانه‌های ناپاک ایستاده است.
طهماسبی تاکید کرد: جای هیچ تردید نیست که بسیاری از حرکت‌های بیداری اسلامی و حق طلبی در دنیا امروز متأثر از فرهنگ انقلابی مردم ایران است.
وی اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی از شرایط خوبی برخوردار است و انتظار این است که در همه زمینه‌ها تحولات خوب کمی و کیفی در آینده در این مرکز اتفاق بیفتد.
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما یادآور شد: البته در سه سال گذشته کارهای خوبی در این مرکز انجام شده و این دوران در واقع دوران تجدید و بازسازی در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری بوده که ثمرات آن به خوبی قابل مشاهده است.
وی خاطرنشان کرد: کار در سازمان کاری گروهی است و بدون داشتن همدلی و همکاری، رسانه به اهداف والای خود دست نخواهد یافت.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی هم در این آیین گفت: صدا و سیما امروز نقش محوری را در بین رسانه‌های کشور دارد و اهمیت رسانه ملی در این است که به طور مستقیم با افکار عمومی در ارتباط است و نقش رسانه ملی در شکل گیری، هدایت و سپس بازدارندگی افکار عمومی انکارناپذیر است.
سید کریم سجادی اظهار داشت: رسانه ملی امروز به عنوان پدافندی قوی در مقابل هجمه‌های سنگین تبلیغات سوء دشمنان مخصوصاً در حوزه فرهنگی است.
وی همچنین تقویت زیرساخت‌های مرکز خراسان شمالی، غنی سازی برنامه‌ها و ایجاد امید به آینده و پیشرفت را از مهم‌ترین خواسته‌های استانداری از صدا و سیمای استان عنوان کرد.
مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: مهم‌ترین دستگاهی که نقش مهمی در هدایت افکار عمومی در جامعه دارد، رسانه ملی است.
قنبر مهدوی‌زاده رویکرد مهم مدیریتی خود در یک‌هزار و 111روز حضور خود در صدا و سیمای استان را تعامل مثبت و سازنده با دستگاه‌های اجرایی، اطلاع رسانی دقیق و شفاف و به موقع به مردم، شناخت توانمندی‌های استان و معرفی آن، توجه به اصل وحدت و همگرایی، توجه به مطالبات مردم استان، بهره گیری از چهره‌های شاخص فرهنگی و حوزوی و نخبه، تولید برنامه‌های فاخر و هویت بخشی به استان و رسانه عنوان کرد.
وی افزود: تکمیل پوشش شبکه‌های ملی و محلی در استان امروز به بیشتر از 86 درصد رسیده و در سه سال گذشته، 250 طرح پوشش شبکه‌ای در استان اجرا شده است.
مهدوی‌زاده تصریح کرد: در سه سال گذشته، 10 میلیارد تومان تجهیزات نیز از منابع اعتبارات ملی و استانی به صدا و سیمای استان تزریق شده است و هم اکنون فرستنده‌های دیجیتال نیز در استان آماده بهره‌برداری است.
احمد مهدوی، مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی هم اظهار داشت: اهداف رسانه ملی با همکاری و همدلی همکاران، همیاری مردم و مسئولان استان با قوت بیش از پیش در صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی همچنان پیگیری خواهد شد.
در پایان این مراسم از خدمات مهدوی‌زاده مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی قدردانی و در حکمی از سوی ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما احمد مهدوی به مدت سه سال به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی معرفی شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول