اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

نقش هنرمندان در تبیین مشارکت مردم برجسته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان نقش مهمی در تبیین حضور همگانی مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات دارند.

نقش هنرمندان در تبیین مشارکت مردم برجسته است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجتبی نوروزی سه‌شنبه شب در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با وجود اینکه از اوایل انقلاب تاکنون موضوع فرهنگ و هنر ستون بنیادی کشور بوده است این عرصه از مظلومیت بسیاری در کشور برخوردار است که باید تلاش شود تا با حمایت از این حوزه مظلومیت آن برطرف شود.
وی زبان هنر را بسیار رسا و گویا بیان کرد و گفت: با توجه به این ویژگی زبان هنر با دیگر زبان‌ها قابل مقایسه نیست.
نوروزی با بیان اینکه دشمنان به خوبی متوجه رسایی زبان هنر شده‌اند، گفت: بهره‌گیری از مولفه هنری بهترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
 مدیرکل دفتر سیاسی و انتخاباتی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس در سالجاری، گفت: هنرمندان نقش مهمی در مشارکت بخشی و ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند.
وی ادامه داد: باتوجه به تلاش دشمنان در راستای ایجاد شکاف در جامعه اسلامی هنرمندان باید آگاه باشند تا بتوانند با حربه‌های دشمن مقابله کنند.
نوروزی تصریح کرد: برهمین اساس لازم است با توجه به مقطع جدیدی که از سوی دشمن در راستای تخریب نظام آغاز شده است یک نگاه جدید به عرصه هنر داشته باشیم.
وی به مهم‌ترین وظایف حوزه هنری اشاره کرد و گفت: پاسخ به نیازهای جامعه، پاسخ دادن به هجمه‌های فرهنگی دشمن، پاسخ به معضلات جامعه از مهم‌ترین وظایف حوزه هنری است که باید به صورت برنامه‌ریزی‌تر شده فعالیت‌های خود را پیش ببرند.
نوروزی با تأکید بر نفوذ هنر در تمامی عرصه‌های کشور، گفت: با برنامه‌ریزی صحیح در این مسیر باید تلاش کنیم تا مولفه‌های هنر به خوبی پیاده شود.
در پایان این مراسم از زحمات مهران حسینی مدیر سابق حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تجلیل و حجت‌الله شیروانی به عنوان مدیر جدید حوزه هنری این استان معرفی شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول