اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد:

مدیران از جانبداری کاندیداها انتخابات برحذر باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد راز ماندگاری دولت را خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت: مدیران از جانبداری کاندیداها انتخابات برحذر باشند.

مدیران از جانبداری کاندیداها انتخابات برحذر باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، جلسه شورای اداری این شهرستان پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار و تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، ارگان‌ها و نهادها و اصحاب رسانه در محل فرمانداری محمودآباد برگزار شد.
فرماندار محمودآباد با تقدیر از مدیران به دلیل ارائه خدمات شایسته به مردم این شهر و رضایت‌مندی آنها از این عملکرد، برگزاری این جلسه را بیشتر به خاطر در پیش رو بودن چند رویداد بزرگ و ملی همچون سرشماری عمومی نفوس و مسکن و انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم و ضروری دانست.
جواد واحدی تصریح کرد: نقطه اتکای نظام، مردم هستند و این مهم در سفر اخیر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه به خوبی مشهود بود.
وی گفت: استقبال بی‌نظیر مردم این استان نشانگر ولایت‌مدار بودن مردم ایران و به ویژه غرب کشور است که در هیچ جای دنیا اینچنین ملتی وجود ندارند.
واحدی خاطرنشان کرد: با نگاهی به سیر تاریخی از تاریخ معاصر کشور ما می‌توان به دو جنبش اشاره کرد که هر دوی آن با حضور مردم بود و این یعنی بدون مردم نمی‌توان کاری از پیش برد.
فرماندار محمودآباد ادامه داد: هرگاه کارگزاران نظام از مردم فاصله بگیرند دچار مشکل می‌شوند و تاریخ درس بزرگی است که برای دوام کشور باید خود را در کنار مردم ببینیم.
واحدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی برای دوام خود چالش‌های فراوانی را دیده است، افزود: یکی از این چالش‌های بزرگ جنگ تحمیلی هشت ساله بود که منجر به خسارات زیادی شد، اما همدلی، هم‌افزایی و وجود اعتماد به نفس نزد مردم جنگ را تبدیل به پیروزی و یک فرصت ایده‌آل برای پیشرفت کرد.
فرماندار محمودآباد چالش بعدی کشور را که همچنان ادامه دارد تحریم اقتصادی دانست و گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون فشارهای مختلفی در این زمینه صورت گرفت که هر چه این فشارها بیشتر شد کشور به خودکفایی رسید و روز به روز در همه زمینه‌ها پیشرفت کردیم.
واحدی آخرین ترفند دشمن برای ضربه‌زدن به کشور را فتنه سال 88 دانست و افزود: در این فتنه نیز حضور مردم خنثی‌کننده نقشه‌های براندازی نظام بود و این قدرت بی‌نظیر مردم است که باید همه کارگزاران آن را قدر بدانند.
فرماندار محمودآباد خیزش‌های اسلامی منطقه و هم‌اکنون در آمریکا و اروپا را برگرفته از حضور و حرکات مردم ایران دانست و تصریح کرد: الگوی انقلاب اسلامی ایران که یادگار امام راحل است به دست توانمند رهبر فرزانه انقلاب اکنون به جای جای دنیا صادر می‌شود و این یعنی قدرت حضور مردم و در کنارشان کارگزاران کشور.
واحدی با بیان اینکه باید دغدغه مسئولان استفاده از ظرفیت بزرگ ابتکارات مردم باشد، خاطرنشان کرد: مسئولی که با مردم باشد، صدایشان را بشنود، درد دل مردم را گوش کند و مشکلات آنها را درک کند هیچ وقت دچار مشکل نمی‌شود.
وی با اشاره به اجلاس فرمانداران کشور که اخیرا برگزار شد، افزود: رئیس جمهور در این اجلاس راز ماندگاری دولت کریمه را خدمت صادقانه به آنها دانست و ابراز داشت که اگر می‌خواهیم منشور سیاسی را در جهان داشته باشیم باید مردم را در کنار خود داشته باشیم.
واحدی با ابراز رضایت از خدمات شایسته مسئولان شهرستان به مردم تصریح کرد: امیدواریم همچنان با همین روحیه خدمتگزار بودن مردم در تمامی امور خود آنها را در کنار خود لمس کنید و منویات رهبری را سرلوحه خود قرار دهید.
رئیس ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن محمودآباد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به در پیش بودن این سرشماری، مساعدت و همکاری مناسب دستگاه‌ها را با این ستاد ضروری دانست و افزود: با توجه به اینکه اعتبار تملک دارایی‌های استان از آماری است که توسط سرشماری به دست می‌آید ادارات شهرستان باید تمام ظرفیت‌های خود اعم از امکانات و نیروی انسانی را در اختیار قرار دهد.
فرماندار محمودآباد در بخش پایانی صحبت‌های خود انتخابات مجلس شورای اسلامی را یکی دیگر از مهم‌ترین رویدادهای آینده کشور دانست و اضافه کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری و ریاست جمهور حضور حداکثری، قانون‌مداری و نشاط اجتماعی مهم‌ترین مباحث انتخابات است و همه ما باید به قانون‌مداری توجه ویژه داشته باشیم تا عرصه انتخابات برای حضور مردم آماده‌تر باشد چرا که این حضور مردم است که نشاط و شور به انتخابات می‌بخشد.
واحدی مدیران را از ورود به مقوله انتخابات برحذر داشت و متذکر شد: هیچگ ونه دخالتی در انتخابات نداشته باشید و از هیچ کاندیدایی جانبداری نکنید چرا که انتخابات باید در فضایی سالم و به طور عادلانه برگزار شود.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول