اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

تبلیغات زودهنگام آفت انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: آغاز تبلیغات زودهنگام تبلیغاتی کاندیداها آفت بزرگی برای انتخابات محسوب شده و اعتماد عمومی را خدشه‌دار می‌کند.

تبلیغات زودهنگام آفت انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی پیش از ظهر امروز در همایش مشترک روسای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای تابعه شهرستان نیر اظهار داشت: در پیش گرفتن این عمل نه تنها چهره انتخابات را مخدوش خواهد کرد بلکه سبب می‌شود تا اعتماد عمومی مردم نیز از بین رفته و مردم نسبت به انتخابات و آینده آن بدبین شوند.
وی با اشاره به اینکه کاندیداها نباید با سوءاستفاده از مجالس مختلف به تبلیغ خود بپردازند، خاطرنشان کرد: در صورت بروز تخلف خاطیان به شدت مجازات خواهند شد.
این مسئول خواستار امحای تمام نوشته‌های تبلیغاتی در دیوارهای اماکن و محل‌های عمومی شد.
عباداللهی با بیان اینکه باید از هرگونه نوشتن دیوار اماکن عمومی در حوزه انتخاباتی نیز جلوگیری کرد بر حفظ امانتداری و رعایت اصل بی‌طرفی در امر انتخابات تاکید و خواستار جلوگیری از تبلیغات زودرس انتخابی شد.
فرماندار نیر در بخش دیگری از سخنان خود آغاز سرشماری نفوس و مسکن سال جاری را یادآور شد و بیان داشت: مسئولان به طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن باید به عنوان یک مسئولیت خطیر و سرنوشت‌ساز نگاه کنند. 
عباداللهی از اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران خواست با بسترسازی برای حضور جمعیت فصلی شهرستان در ایام سرشماری در منطقه نهایت همکاری را با ماموران و متولیان سرشماری را به عمل آوردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت شهرستان و اقدامات اساسی در خصوص مسایل اقتصادی و عمرانی ارائه شد.
همچنین در این جلسه بخشداران مرکزی و کورائیم، فرمانده انتظامی و تنی چند از مسئولان محلی پیرامون موضوعات و دستور کار جلسه در قالب سرشماری، انتخاباتی،امنیت، حوادث غیرمترقبه و امورات مربوط به حوزه اداری مربوط مطالبی ارائه کردند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول