اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

اخذ اسناد مالکیت موقوفات قزوین 40 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مسئول واحد ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از افزایش 40 درصدی اخذ اسناد مالکیت موقوفات، امامزادگان و مساجد در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

اخذ اسناد مالکیت موقوفات قزوین 40 درصد افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، تیمور کریمی بیان کرد: تعداد اسناد مالکیت اخذ شده در شش ماه نخست سال 90 نسبت به دوره زمانی مشابه سال 89 رشدی معادل 40 درصد داشته است.
وی ادامه داد: با همکاری اداره کل ثبت اسناد استان قزوین و تلاش کارکنان واحد ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و ادارات تابعه موفق به اخذ 111 مورد اخذ سند مالکیت برای موقوفات ،امامزادگان و مساجد شدیم که این تعداد نسبت به دوره زمانی مشابه در سال 89 با یک رشد 40 درصدی همراه بوده است.
مسئول واحد ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: طی شش ماه نخست سال جاری 304 مورد تقاضای ثبت سند از موقوفات، مساجد و امامزادگان استان داشتیم که بیش از 35 درصد از آن منجر به اخذ سند مالکیت شد.
وی با تشکر از همکاری صمیمانه اداره کل ثبت اسناد استان و ادارات تابعه ثبت در شهرستان‌ها اظهار کرد: با همکاری و مشارکت خوبی که با اداره کل ثبت در استان و شهرستان‌ها داریم موفق به 65 مورد تعیین حدود و نقشه‌برداری از موقوفات، امامزادگان و مساجد شدیم.
کریمی توضیح داد: در چند سال اخیر شاهد رشد صعودی در اخذ سند مالکیت موقوفات، امامزادگان و مساجد بودیم که برای نمونه فقط طی هفته گذشته موفق به اخذ 37 مورد سند مالکیت شدیم و این امر تنها در سایه همکاری و مشارکت سایر کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و ادارات شهرستان‌ها و در رأس آن درایت و مدیریت اداره کل اوقاف استان امکان پذیر شد.
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نامیده شده است بتوانیم در کنار یکدیگر در راه تحقق منویات ایشان با یک حرکت جهادی گام برداریم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول