اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس روابط عمومی اوقاف و امور خیریه سیستان‌و بلوچستان:

بانک اطلاعاتی موقوفات در سیستان‌و بلوچستان به روز می‌شود

خبرگزاری فارس:کارشناس روابط عمومی اوقاف و امور خیریه سیستان‌و بلوچستان گفت: به زودی بانک اطلاعاتی موقوفات در سیستان‌و بلوچستان به روز می‌شود.

بانک اطلاعاتی موقوفات در سیستان‌و بلوچستان به روز می‌شود
علی کوچکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان‌و‌بلوچستان در نظر دارد به زودی بانک اطلاعاتی موقوفات را به روز کند.
وی از معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان خبرداد و گفت: مراسم تودیع علی روحانی‌نیا مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان و معارفه منصور هاشمی به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل در زاهدان برگزار می‌شود.
کوچکی به سابقه منصور هاشمی اشاره کرد و ادامه داد: مسئول دبیرخانه اهل سنت، معاون سیاسی اجتماعی نهاد رهبری در امور اهل سنت، مدرس دانشگاه آزاد واحد زاهدان و پنج سال خدمت به عنوان امام جمعه کنارک از جمله سوابق کاری منصور هاشمی بوده که قرار است به عنوان مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه سیستان‌و‌بلوچستان منصوب شود.
کارشناس روابط عمومی اوقاف و امور خیریه سیستان‌و بلوچستان خاطرنشان کرد: احیای فرهنگ وقف، عملی کردن نیات واقفان و احیای موقوفات از جمله مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان است.
کوچکی اضافه کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در نظر دارد با مدیریت جدید بانک اطلاعاتی موقوفات را به روز کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول