اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خوزستان خبر داد:

حمایت مالی از پایان‌نامه‌های دانشجویی ارشد و دکترا

خبرگزاری فارس: شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از پایان نامه‌های کار‌شناسی ارشد و دکتری حمایت می‌کند.

حمایت مالی از پایان‌نامه‌های دانشجویی ارشد و دکترا
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، مدیرعامل این شرکت گفت: از پایان نامه‌های کار‌شناسی ارشد تا سقف ۱۰ میلیون ریال و پایان‌نامه‌های دکتری تا سقف ۲۰ میلیون ریال حمایت مالی می‌کنیم.
رضا طاهری افزود: علاوه بر حمایت مالی، تغذیه اطلاعاتی که در زمینه انجام مطالعات نیاز است و یا همکاری و هماهنگی‌های لازم در سطوح مختلف صنایع نیز انجام می‌شود.
وی اظهار داشت: برای انتخاب عنوان پایان‌نامه، موضوعاتی در زمینه نیاز صنعت در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و به آن‌ها راهنمایی‌های لازم داده می‌شود.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان با اشاره به اینکه تا کنون ۱۰ عنوان پایان‌نامه دانشجویی از سوی این شرکت مورد حمایت قرار گرفته است، از جمله این پایان نامه‌های را بهینه سازی هزینه‌های تولید، شناسایی اولویت‌های شمال استان و بررسی نقش مدیریت دانش عنوان کرد.
طاهری افزود: در شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان کمیته‌ای به منظور بررسی موضوعات پایان نامه‌ها وجود دارد که با مطالعه طرح‌های پیشنهادی دانشجویان موضوعات را بررسی و پس از تأیید عقد قرارداد می‌شود.
وی دانشگاه، صنعت و دولت را سه نهاد برای کمک به ارتقای نیروهای شایسته، توسعه فناوری در قالب تربیت نیروهای متخصص و کارآمد، توسعه فناوری بر پایه دانش و نوآوری تکنولوژیک از سوی دانشگاه‌ها دانست.
انتهیا پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول