اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تیراندازی خبر داد:

ایجاد شهرک صنعتی تولید اسلحه اهداف پروازی

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تیراندازی از ایجاد نخستین شهرک صنعتی تولید سلاح، مهمات و تجهیزات ورزشی در منطقه سلفچگان خبر داد.

ایجاد شهرک صنعتی تولید اسلحه اهداف پروازی
سیدمهدی هاشمی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: دولت مجوز مربوط به ساخت شهرک صنعتی تولید سلاح را صادر که در آینده نزدیک این برنامه تحقق خواهد یافت.
وی با بیان اینکه با ساخت این شهرک به دنبال بومی‌سازی تولید اسلحه اهداف پروازی هستیم، گفت: این رشته در کشور با یک تهدید ناجوانمردانه مواجه بوده زیرا این سلاح‌ها را جزو تحریم‌ها قرار داده‌اند.
هاشمی با بیان اینکه این تحریم‌ها در کوتاه مدت اگرچه یک محدودیت‌هایی را ایجاد خواهد کرد، افزود: البته این تحریم‌ها در بلند مدت موجب رشد و تقویت کشور خواهد شد.
وی اظهار داشت: در این راستا برای نخستین بار فشنگ‌های اهداف پروازی در کشور تولید شده است به نحوی که مجوز فدراسیون آسیا را نیز گرفته است و امکان استفاده در مسابقات آسیایی در رشته تیراندازی وجود دارد.
رئیس فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: در سایر زمینه‌ها و نیازهای این فدراسیون نیز پیشرفت‌هایی انجام شده که در آینده اطلاع رسانی می‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه فدراسیون تیراندازی از نخستین فدراسیون‌های کشور بوده که با آموزش و پرورش و آموزش عالی تفاهم نامه‌های مشترکی را به امضا رسانده است، گفت: این تفاهمنامه‌ها در قالب راه‌اندازی و توسعه این رشته در سطح مدارس، ایجاد و راه‌اندازی سالن‌های تیراندازی و همچنین تربیت مربی برای ورزش تیراندازی بوده است.
هاشمی در بخش دیگری شمار ورزشکاران رشته تیراندازی با اسلحه را 200 هزار نفر عنوان کرد و گفت: بر اساس سند چشم انداز توسعه این تعداد به چند برابر افزایش خواهد یافت.
وی اظهار داشت: برای رسیدن به این برنامه، برنامه ریزی‌های کوتاه مدت و بلندمدتی توسط این فدراسیون انجام شده و سهم هر استان نیز مشخص شده است.
رئیس فدراسیون تیراندازی حضور چشمگیر در رقابت‌های المپیک 2012 را از مهم‌ترین برنامه‌های این فدراسیون برشمرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول