اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی غذا صورت گرفت؛

برگزاری جشنواره تخصصی صنایع غذایی در جهرم

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز جهانی غذا دومین جشنواره تخصصی صنایع غذایی در جهرم برگزار شد.

برگزاری جشنواره تخصصی صنایع غذایی در جهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، دومین جشنواره و نمایشگاه تخصصی غذا بعد از ظهر امروز به همت معاونت غذا و درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در این جشنواره با گرامی‌داشت روز غذا طی سخنانی اظهار داشت: تامین امنیت و سلامت غذا از طریق نظارت به چرخه تولید و فروش غذا صورت می‌گیرد و این امر از اولویت‌های وزارت بهداشت است.
وی با بیان اینکه جهرم در تولید خرما و مرکبات رتبه خوبی را در کشور دارد افزود: شهرستان جهرم رتبه نخست تولید گوشت و تخم مرغ در استان فارس را دارا بوده و از ظرفیت مناسبی در سبد غذایی کشور برخوردار است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر حمایت مسئولان از صنایع تبدیلی این شهرستان ابراز داشت: با توجه به تصویب رسیدن منطقه ویژه اقتصادی در جهرم توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی این شهرستان می‌تواند جایگاه مناسبی در تاسیس کارخانه‌های تبدیلی و فراورده های غذایی داشته باشد.‌
این مسئول با اشاره به راه‌اندازی واحد اطلاع‌رسانی غذا در معاونت غذا و درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان داشت: این مرکز به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سئوالات شهروندان در بحث غذا است.
تدین با بیان پیشرفت معاونت غذای این دانشگاه در بین دانشگاه‌های قطب هفت کشور تصریح کرد: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از نظر شاخص‌های ارزشیابی رتبه دوم در بین دانشگاه‌های قطب هفت کشور را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول