اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خبر داد:

کشف و امحای اقلام غذایی و بهداشتی فاسد در جم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از کشف و امحای اقلام غذایی و بهداشتی فاسد در جم خبر داد.

کشف و امحای اقلام غذایی و بهداشتی فاسد در جم
به گزارش‌ خبرگزاری فارس از جم، احمد قاسمی ‌در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان جم دارای بیش از 45 هزار نفر جمعیت است که تعداد 25 هزار نفر زیر پوشش بهداشت شهری و بیش از 20 هزار نفر نیز زیر پوشش بیمه روستایی قرار دارند و شبکه بهداشت جم، خدمات بهداشتی و درمانی لازم را به این عزیزان ارائه می‌کند.
وی افزود: جم دارای 2 مرکز بهداشت شهری و یک مرکز روستایی است و تعداد 16 خانه بهداشت با امکانات استاندارد و مجهز به ارائه خدمات به مردم می‌پردازند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خاطرنشان کرد: ارتقای شاخص‌های بهداشتی در دستور کار قرار دارد و نظارت دقیق و کاملی بر تمام مراکز عرضه مواد غذایی و فاسد شدنی داریم و اجازه نمی‌دهیم به سلامت مردم خدشه‌ای وارد شود.
قاسمی از کشف و انهدام اقلام غذایی و بهداشتی فاسد در جم خبر داد و تصریح کرد: در پی بازدیدهای کارشناسان مواد غذایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی شهر جم، مقدار زیادی مواد غذایی و لوازم آرایشی ـ بهداشتی فاسد و تاریخ مصرف گذشته جمع‌آوری شد.
وی اضافه کرد: این اقلام شامل قوطی‌های کنسرو و تعداد زیادی کرم موبر بدن، واکس مو، روغن مو و... بودند که با وجود گذشتن بیش از چهار الی پنج ماه از تاریخ انقضای آنها در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شدند.
قاسمی عنوان کرد: در پی این بازدید به متصدیان عرضه اقلام مذکور هشدار داده شد تا نظارت بیشتری بر اجناس خود داشته باشند.
این مقام بهداشتی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف و شکایات بهداشتی پیرامون عرضه مواد غذایی و آرایشی بهداشتی با واحد کنترل مواد غذایی و آرایشی - بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم تماس بگیرند.          
رئیس شبکه بهداشت و درمان جم از اجرای طرح حمایت از رستوران‌های دوستدار قلب سالم در جم خبر داد و گفت: بیماری‌های قلبی عروقی نخستین عامل عمده مرگ و میر در کشور ایران محسوب می‌شود و در این میان نقش و تأثیر کاربرد تغذیه سالم به عنوان یکی از ارکان پیشگیری و کنترل این بیماری‌ها امری مهم است.
قاسمی بیان کرد: اجرای طرح حمایت از رستوران‌های دوستدار قلب سالم در شهرستان جم در دستور کار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار گرفته و مقرر شده پس از اعلام فراخوان مشارکت به تمام رستوران‌های سطح شهر، رستوران‌هایی که خواستار اجرای طرح مذکور باشند، برای آموزش، راهنمایی و همکاری‌های مورد نظر در زمینه تهیه و عرضه غذای ایمن و سالم به مردم، آمادگی خود را به ستاد مرکز بهداشت شهرستان اعلام کنند.
وی افزود: از همه امکانات شبکه برای بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان بهره می‌گیریم و از مردم و صنوف انتظار داریم نهایت همراهی و همکاری را با ما داشته باشند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول