اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان؛

نخستین همایش روز جهانی غذا در هرمزگان برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین همایش روز جهانی غذا با عنوان ( قیمت غذا از بحران تا پایداری) با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی، معاونین دانشگاه و با تجلیل از واحدهای تولیدی برتر برگزار شد.

نخستین همایش روز جهانی غذا در هرمزگان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،نخستین همایش روز جهانی غذا با عنوان ( قیمت غذا از بحران تا پایداری) با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی، معاونین دانشگاه و با تجلیل از واحدهای تولیدی برتر برگزار شد. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بعد از ظهر امروز در این همایش اظهار داشت: یکی از نیازهای کودکان و نوجوانان در استان، داشتن سبد مواد غذایی سالم است و با فراگیر شدن غذاهای آماده و فست فودها در خانواده‌ها باید به ترویج غذاهای سنتی بومی سالم بپردازیم.
محمد شکاری در ادامه از راه‌اندازی سامانه دریافت شکایت‌های مردمی در رابطه با غذا خبر داد و افزود: شهروندان می‌توانند از طریق این سامانه شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را اعلام کنند.
قائم مقام وزیر بهداشت در هرمزگان ادامه داد: آنچه به بهانه روز جهانی غذا مورد اهمیت است، بحث امنیت مواد غذایی در استان است و دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه در کنار صنایع تولیدی غذایی، نقش نظارتی خود را ایفا می‌کند. 
شکاری در ادامه از برگزاری کلاس‌های مداوم آموزشی برای صاحبان صنایع در راستای افزایش ضریب امنیت مواد غذایی در استان خبر داد.
همچنین در ادامه این مراسم (شهد عسلی خرما ) به‌عنوان محصول برتر تولید شده توسط شرکت خرما بن جنوب معرفی شد و از شرکت‌های فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس، آرد آسیابان، صنایع غذایی هرمزلبن، محصولات دریایی جنوب، ببیان لمزان به‌عنوان واحدهای تولیدی برتر از نظر شاخص‌های بهداشتی تجلیل شد.
انتهای پیام/ح30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول