اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6ماهه گذشته؛

91 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در هرمزگان متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان هرمزگان از افزایش 11 درصدی برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد و گفت: در شش ماهه گذشته 91 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان هرمزگان متلاشی شد.

91 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در هرمزگان متلاشی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی شامگاه سه‌شنبه در جمع پرسنل نیروی انتظامی با بیان اینکه مقارن شدن سه ولادت با هفته نیروی انتظامی مایه مباهات این نیرو است ضمن تبریک این هفته به کارکنان نیروی انتظامی، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی در سال جاری به دلیل تقارن آن با سه ولادت فخر بیشتری پیدا کرده و مایه مباهات این نیرو شده است.
وی در ادامه با ذکر احادیثی از ائمه معصوم افزود: عقل هر انسانی دوست او است و تمام کارهای خوب، هم فرمان دین و هم فرمان عقل است.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: امیدوارم به برکت تلاش و رفتارهای خوب و نیت پاک عزیزان نیروی انتظامی دامنه گستره امنیت در سطح استان و جامعه بیش از پیش و محفوظ بماند.
محمدعلی آخوندی فرمانده انتظامی استان هرمزگان نیز در ادامه گفت: امروز آن کسانی که در قالب نیروی انتظامی سعی دارند آسایش و آرامش را برای شهروندان تامین کنند بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مجاهدان فی سبیل الله هستند.
وی در ادامه به تشریح خلاصه‌ای از مهمترین اقدامات انجام شده در نیمه نخست سال‌ جاری پرداخت و گفت: کاهش 34 درصدی تصادفات، 47 درصدی سرقت‌های به عنف، افزایش 15 درصدی بزه‌کاری، افزایش 11 درصدی برخورد با توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و انهدام و متلاشی کردن 91 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شش ماهه گذشته و به هلاکت رسیدن 22 نفر از سوداگران در سال گذشته حاصل زحمات و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی در سطح استان است.
در پایان این نشست از کارکنان و مدیران، خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی و ایثارگران با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول