اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر:

رواج مواد مخدر صنعتی نگران‌کننده شده است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهرگفت: رواج مواد مخدر صنعتی و شیمیایی به جای مواد مخدر سنتی زنگ خطری برای جامعه است.

رواج مواد مخدر صنعتی نگران‌کننده شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الله نوری شنبه شب در جمع خبرنگاران به شهروندان پیرامون مواد مخدر صنعتی هشدار داد و اظهار داشت: در عصر حاضر یکی از اساسی‌ترین مشکلات امروز جامعه، مواد مخدر است و تغییر الگوی مصرف از سنتی به صنعتی و رواج این نوع مواد در بین جوانان زنگ خطر را برای جامعه به صدا در آورده است.
نوری با بیان اینکه خطر مواد مخدر صنعتی از دیگر مواد بیشتر است، گفت: باید با اطلاع رسانی و ارائه آموزش‌های دقیق، مردم را با عواقب ناگوار این گونه مواد آگاه کرده و از گرایش افراد جامعه به سمت این گونه مواد جلوگیری به عمل آید.
وی افزود: تغییر الگوی مصرف در بین معتادان اتفاق افتاده و لازم است خانواده‌ها با هوشیاری کامل اعمال و رفتار جوانان خود و مراودات آنها را زیر نظر داشته باشند و در صورت بروز رفتارهای نابه‌هنجار به دنبال علت باشند‌.
این مقام انتظامی بیان داشت: لازم است خانواده‌ها در مقابل این بلای خانمان سوز کاملاً هوشیارانه رفتار کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ضمن توصیه به خانواده‌ها در ارتباط با کنترل و آسیب شناسی رفتارهای غیر طبیعی فرزندان درخواست کرد تا از حضور آنها در مراسم و مهمانی‌های مشکوک جلوگیری کنند و غیبت‌های غیر موجه آنان از جمع خانوادگی را پیگیر شوند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بیان داشت: نیروی انتظامی با همه توان برای برخورد با متخلفان فعالیت می‌کند و از تمام خانواده‌ها می‌خواهیم توجه بیشتری به فرزندان خود داشته باشند.
نوری خاطرنشان کرد: توزیع‌کنندگان مواد مخدر و قاچاقچیان نباید هیچ حاشیه امنیتی داشته باشند و از مردم شریف استان انتظار داریم که گزارش‌های خود را در اختیار پلیس قرار دهند تا برخورد لازم صورت گیرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول