اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

باغ‌های متخلف شیراز پلمب می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: بسیاری از مشکلات غیراخلاقی شیراز، در باغ‌های اطراف این شهر رخ می‌دهد و نیروی انتظامی نیز با شدتی که با قاچاقچیان برخورد دارد، با آنان نیز برخورد می‌کند.

باغ‌های متخلف شیراز پلمب می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته گذشته شش باغ پلمب شد که دیگر باز نمی‌شوند.
سجادیان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از فعالیت رسانه‌های گروهی فعال در استان فارس به خاطر انعکاس برنامه‌های هفته نیروی انتظامی ادامه داد: عملکرد رسانه‌ها در حمایت و پشتیبانی از عملکرد پلیس بسیار تاثیرگذار است.
سجادیان افزود: تسریع در انجام مراحل پرونده‌های مختلف و کاهش جرم و جنایات حاصل تلاش و همکاری رسانه‌هاست.
سجادیان بیان کرد: رسانه‌ها در جهت‌دهی به افکار عمومی نقش بسزایی ایفا می‌کنند و کارشان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: رویکرد ما مردم‌محوری است و این می‌تواند با کمک افراد جامعه تجلی پیدا کند و همین اندازه که رسانه‌ها، زبان پلیس هستند، مهم است.
فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: امسال می‌خواهیم در طرحی میزان نقش رسانه‌ها را در ایجاد امنیت بررسی و رسانه‌های فعال را به جامعه معرفی کرده و از آنان تجلیل کنیم.
سجادیان خاطرنشان کرد: در هفته نیروی انتظامی پوشش مناسبی از برنامه‌ها توسط رسانه‌های فعال در این استان داده شد و همکاری شایسته با ما داشتند.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در 15 روز گذشته پنج باند مواد مخدر با یک تن و 256 کیلوگرم مواد کشف و ضبط شد.
به گزارش فارس، در این مراسم با اهدای لوح سپاس از خبرنگاران تجلیل شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول