اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مظاهری از عملکرد نیروی انتظامی تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه اصفهان از عملکرد خوب نیروی انتظامی در مبارزه با جرایم و تامین امنیت مردم تقدیر کرد.

آیت‌الله مظاهری از عملکرد نیروی انتظامی تقدیر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، آیت‌الله حسین مظاهری در دیدار با فرماندهان، معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی استان اصفهان با اشاره به وجود فساد اخلاقی در جامعه اظهار داشت: پلیس به تنهایی نمی‌تواند جلوی این مسایل را بگیرد و باید مردم و نهادها به صحنه بیایند و با همکاری پلیس و دستگاه قضایی ریشه فساد را بخشکانند.
وی از عملکرد خوب نیروی انتظامی در مبارزه با جرایم و تامین امنیت مردم تقدیر کرد و افزود: اینکه برخی می‌گویند پلیس در انجام وظایفش کوتاهی می‌کند را من قبول ندارم و در حال حاضر در اصفهان پلیس به خوبی وظایفش را انجام می‌دهد و هیچ‌گونه کوتاهی از این نیروی خدمتگزار مشاهده نمی‌شود.
این مرجع تقلید عنوان کرد: البته دادگستری هم در اجرای حکم و مجازات مجرمان به وظایفش درست عمل می‌کند اما باز می‌بینیم جرم و فساد در جامعه وجود دارد که باید در این مورد مردم دست به کار شوند و با پلیس و دستگاه قضایی همکاری کنند.
رئیس حوزه علمیه اصفهان شناخت وظیفه و عمل به آن را از کارهای مهم در کشور بیان کرد و گفت: اگر همه نهادها این دو کار را به خوبی انجام بدهند پیشرفت نظام خیلی بیشتر از این می‌شود که امروز با آن مواجه هستیم.
وی شناخت وظیفه و عمل به آن، داشتن تقوی، پرهیز از گناه و ترس نداشتن از انجام وظیفه را از ویژگی‌های مهم ماموران پلیس بیان و یادآور شد: اگر همه این ویژگی‌ها در پلیس باشد این نیرو در پیشگاه خدا و مردم سربلند است، حال هر کس هرچه می‌خواهد، بگوید.
آیت‌الله مظاهری در پایان از نیروی انتظامی به عنوان یک نعمت بزرگ برای کشور که فقدان آن جامعه را با مشکل مواجه می‌کند یاد کرد و گفت: از مسئولان درخواست داریم به رفاه و معیشت کارکنان پلیس هم توجه بیشتری داشته باشند و ضروری‌ترین نیازهای زندگی آنان را تامین کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول