اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قاینات:

امنیت ایران مرهون پرسنل نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات گفت: وجود نیروهای مخلص و ارزشی در بدنه نیروی مقتدر انتظامی ایران را یکی از کشورهای باثبات و امن در جهان قرار داده است.

امنیت ایران مرهون پرسنل نیروی انتظامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری قاینات، فرهاد فلاحتی اظهار داشت: هفته ناجا فرصت مغتنمی است برای یاد و گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی که در نقاط مختلف کشور برای برقراری نظم و امنیت شربت شهادت می‌نوشند.
وی افزود: تاکنون دشمنان 198 فاکتور عملیات روانی را برای بر زمین زدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیاده کرده‌اند که همه ناموفق بوده است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات گفت: دلیل عدم موفقیت دشمنان داشتن سه فاکتور ارزشمندی است که ایران اسلامی به برکت خون شهدا آن را دارد.
فلاحتی تصریح کرد: این سه فاکتور ارزشمند شامل رهبری خردمندانه نظام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حضور و مشارکت صادقانه مردم در همکاری با حفاظت و اطلاعات و امنیت کشور و وجود نیروهای مخلص و ارزشی در بدنه نیروی مقتدر انتظامی است.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش و سپاه با یک حلقه مستحکم به فرماندهی کل قوا وصل شده و باعث ایجاد امنیت اجتماعی می‌شوند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات با تشکر از زحمات شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی گفت: یکی از برنامه‌های جالب امسال تقدیر و تشکرهای خودجوش مردمی به ویژه اصناف از نیروی انتظامی شهرستان است که نشانگر رضایت مردم و ایجاد فضای مطلوبی است که فرماندهی انتظامی شهرستان قاینات در سطح شهرستان به وجود آورده است.
علی احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان قاینات نیز گفت: به نظر بنده در شهرهای متوسط و کوچک خیلی راحت‌تر می‌‌توان کار کرد و در صورت همدلی و همراهی اعضای شورای تامین و دیگر سازمان های این شهرها به اهداف ارزشمند و قابل قبول که بالاترین هدف امنیت و مقبولیت و پذیرش مردم است دست می‌یابد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول