اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی ‌کنگان:

نیروی انتظامی کنگان با کمبود نیرو مواجه است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان گفت: نیروی انتظامی کنگان با کمبود نیرو مواجه است.

نیروی انتظامی کنگان با کمبود نیرو مواجه است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمود ناساری پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان با مسئولان نیروی انتظامی اظهار داشت: تامین امنیت شهرستان در پیشرفت و توسعه بسیار تاثیرگذار است و مسئولان نیروی انتظامی در این امر نقش حساسی دارند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان یادآور شد: باید توجه داشت که تمامی مباحث کنترل امنیت به عهده نیروی انتظامی شهرستان نیست و بقیه دستگاه‌ها و مردم نیز باید در این زمینه مشارکت مداوم برای گام برداشتن در راستای تامین امنیت شهرستان داشته باشند.
ناساری تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان کنگان از لحاظ نیروی امنیتی و انتظامی دچار کمبود نیرو است.
وی افزود: با توجه به همه کمبودها و نواقص در این مدت شاهد افزایش خدمات انتظامی هستیم که امری بسیار مهم است.
این مقام انتظامی اذعان داشت: در بحث مکان و استقرار نیرو در شهرهای بنک و سیراف یکی از مشکلات ما کمبود نیرو است که نبود مکان و فضایی برای استقرار پاسگاه در شهر بنک نیز به آن اضافه شده است.
ناساری گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نیروی انتظامی در سطح شهرستان، اهمیت به جوانان به عنوان آیندگان شهرستان در راستای سالم‌سازی افکار و قانون‌مداری آنان است که در این زمینه برنامه‌های گوناگونی داشته‌ایم.
وی خواستار همکاری بیشتر مسئولان و مردم شد و گفت: امیدوار هستیم که مسئولان با نیروی انتظامی همکاری و همیاری ویژه‌ای داشته باشید و ما را در تحقق هر چه سریعتر اهداف پیش رو یاری کنند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان نیز با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی شهرداران و شوراها افزود: طرح این مشکلات نشان از دغدغه آنها برای تامین امنیت و آسایش شهروندان است.
طه دشتی‌مطلق خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات به وجود آمده اخیر در شهرستان، نیاز است که همیاری بیشتری میان مسئولان امنیتی شهرستان و شوراها به عنوان نمایندگان مردم باشد.
وی به توسعه روزافزون فازهای پارس جنوبی و افزایش تعداد کارگران در منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به تحولات پیش روی منطقه پارس جنوبی و کنگان، می‌توان آرامش کنونی مستقر در منطقه را به آرامش قبل از طوفان تشبیه کرد و این جمله نیز فقط برای معطوف کردن توجه بیشتر مسئولان امنیتی است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان بیان داشت: احساس بیگانگی مردم با نیروی انتظامی در شهر کنگان احساسی است که شاید به طور غیر ملموس قابل رؤیت باشد.
وی افزود: نیروهای زحمتکش نظامی و امنیتی می‌توانند با حضور مداوم در میان مردم و برقراری ارتباطی صمیمی با آنها از فاصله بوجود آمده بکاهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول