اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی:

عملکرد نیروی انتظامی در ارتباط با پزشکی قانونی قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: مدیر کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: عملکرد نیروی انتظامی در ارتباط با کار پزشکی قانونی بسیار خوب و قابل تقدیر است.

عملکرد نیروی انتظامی در ارتباط با پزشکی قانونی قابل تقدیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا نورس سه‌شنبه‌شب در بازدید از آزمایشگاه‌های تشخیصی بهداری و اداره آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: افزایش تعاملات و ارتباطات فی مابین در این حوزه و لزوم آموزش و ارتقای توانمندی‌های کارشناسان ضروری است.
وی در این آزمایشگاه از نزدیک با فعالیت‌های این تشکیلات در حوزه آزمایشگاه‌های تشخیصی مواد مخدر و امور جنایی آشنا شد.
نورس از تلاش بی‌وقفه و همکاری مجدانه نیروی انتظامی با پزشکی قانونی در اجرای امورات قضایی خبر داد و گفت: عملکرد نیروی انتظامی استان به پرسنل تلاشگر آن در کلانتری‌ها و پاسگاه انتظامی مرکز و شهرستان‌ها ، نقاط مرزی با تمامی کمبودها و محدودیت‌ها در انجام امور پرونده‌های قضایی مرتبط با پزشکی قانونی قابل تقدیر است.
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: با ارائه و ارتقای این تعاملات شاهد گسترش فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و افزایش سرعت و دقت در روند انجام امورات محوله باشیم.
علی پردل، رئیس بهداری نیروی انتظامی خراسان جنوبی نیز ضمن معرفی توانمندی‌های آزمایشگاه‌های نیروی انتظامی استان بر ارائه خدمات ویژه و به موقع با رویکردهای قانونی و همکاری تاکید کرد.
در این بازدید مدیر کل پزشکی قانونی استان به همراه معاون، سرپرست و کارشناسان آزمایشگاه تخصصی تشخیصی پزشکی قانونی در معیت رئیس بهداری نیروی انتظامی استان و رئیس اداره اگاهی بیرجند از بخش‌های مختلف آزمایشگاه نیروی انتظامی استان بازدید کردند.
همچنین در راستای بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی مجدد مرکز پزشکی قانونی درمیان و اتخاذ تدابیر مناسب در این زمینه با توجه به نیاز مبرم این شهرستان به حضور پزشکی قانونی جلسه‌ای با حضور مدیر کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی، ریاست دادگستری، فرمانداری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و سرپرست بهزیستی شهرستان درمیان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
مدیر کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم استقرار پزشکی قانونی در شهرستان درمیان با توجه به مشکلات موجود و کاهش هزینه‌های مراجعان به پزشکی قانونی استان و تسریع در روند پاسخگویی به مکاتبات مراجع قضایی و انتظامی شهرستان قول مساعدت و همکاری ستاد اداره کل در مورد استقرار مرکز پزشکی قانونی در این شهرستان در صورت تامین پزشک و در نظر گرفتن فضای مناسب برای این امر از سوی مسئولان شهرستان را نیز داد.
در ادامه جلسه پس از بحث و تبادل نظر در مورد نیاز مبرم به استقرار پزشکی قانونی در شهرستان درمیان مقرر شد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به معرفی احدی از پزشکان معاضدتی برای انجام امور پزشکی قانونی اقدام و تا زمانی که مکان مناسب برای استقرار پزشکی قانونی در نظر گرفته شود پزشکی قانونی این شهرستان در محل شبکه بهداشت و درمان اسدیه مستقر شود و در صورت نیاز از مشاوران و روان‌شناسان بهزیستی شهرستان در مواقع لزوم به مشاوره استفاده شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول