اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

برقراری امنیت تنها بر عهده نیروی انتظامی نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه افزود: برقراری امنیت تنها برعهده نیروی انتظامی نیست بلکه همه افراد وظیفه دارند در برقراری امنیت کوشا باشند.

برقراری امنیت تنها بر عهده نیروی انتظامی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری پیش از ظهر امروز در همایشی در جمع ماموران پلیس و شماری از اصناف، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به زحمتکشان پر تلاش این عرصه اظهار داشت: تمامی افراد جامعه باید در برقراری امنیت سهیم بوده و به آن توجه داشته باشند.
استیری بیان داشت: اگر تعاملی بین مردم، اصناف و نیروی انتظامی وجود داشته باشد قطعاً در آن صورت به هدفی که دنبال می‏کنیم خواهیم رسید.
وی افزود: امنیت ابعاد مختلفی دارد و اگر تعامل، همدلی و هم‏گرایی میان افراد جامعه حاکم باشد، قطعاً اقتصاد ما هم از امنیت برخوردار خواهد شد و از امنیت فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی در جامعه بهره خواهیم برد.
استیری تصریح کرد: امام جعفر صادق (ع) می‏فرماید که خدایا، روز مرا با ایمان و امنیت خاتمه بده و امنیت و ایمان را بر من حاکم کن.
امام جمعه فیروزکوه افزود: برقراری امنیت تنها برعهده نیروی انتظامی نیست بلکه همه افراد وظیفه دارند در برقراری امنیت کوشا باشند.
وی عنوان کرد: ما در کشور امنی زندگی می‏کنیم و از 90 درصد امنیت برخوردار هستیم.
امام جمعه فیروزکوه با اشاره به پشت سر گذاشتن هفته نیروی انتظامی گفت: نیروهای ارزشمند پلیس باید قدر و منزلت خود را بدانند؛ چرا که به طور مستقیم با امنیت به جامعه و مردم سر و کار دارند.
استیری ادامه داد: امنیت جامعه و آرامش مردم به دست نیروهای انتظامی است و اگر همه در این راه قدم بردارند و توجه‏شان به روایات، خداوند متعال و قرآن کریم باشد، موقع انجام کارها قدم‏های آنها ثابت می‏ماند و ارزش پیدا می‏کند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول