اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت فوتبال استان البرز اعلام کرد:

پرداخت هزینه حضور نیروی انتظامی در مسابقات فوتسال

خبرگزاری فارس: مسئولان هیئت فوتبال استان البرز تعهد کردند که هزینه حضور نیروی انتظامی در مسابقات فوتسال این استان را پرداخت کنند.

پرداخت هزینه حضور نیروی انتظامی در مسابقات فوتسال
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی این هیئت، نمایندگان فوتبال شهرستان کرج در نشستی مشترک با مسئولان هیئت فوتبال استان البرز دیدار و گفت‌وگو کردند.
در جلسه فوق درباره نحوه برگزاری مسابقات فصل جدید لیگ استان بحث و تبادل نظر شده است.
در این نشست که با حضور محمد محمودی سرپرست هیئت فوتبال، مرتضی پورفلاح دبیر هیئت و شاهین چنگیز مسئول کمیته فوتسال کرج برگزار گردید، مقرر شد تیم‌های شهرستان کرج بازی‌های خود را در یک سالن که از طرف هیئت فوتبال معرفی می‌شود، برگزار کنند.
همچنین هزینه نیروی انتظامی نیز از سوی هیئت فوتبال پرداخت خواهد شد.
حضور قهرمان فصل جدید فوتبال باشگاهی کرج به عنوان تیم جایگزین نماینده دوم طالقان در لیگ استان از دیگر تصمیمات این نشست بود. 
همچنین کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان البرز در اطلاعیه‌ای از مربیان شاغل در تیم‌های مختلف استان خواست جهت حضور در دوره مربیگری سطح یک دروازه‌بانی اقدام کنند.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با عنایت به اینکه کمیته آموزش و مربیان در نظر دارد در نیمه دوم آبان ماه سال جاری یک دوره کلاس مربیگری دروازه‌بانی سطح یک را در استان برگزار کند، لذا از مربیان فعال در تیم‌های مختلف استان دعوت می‌شود حداکثر تا سی ام مهر ماه برای ثبت نام به این کمیته مراجعه کنند.
این اطلاعیه می‌افزاید: برای حضور در این کلاس اولویت با کسانی است که دارای سابقه دروازبانی بوده و پیش از این در این پست فوتبال بازی کرده‌اند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول