اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید هلال احمر بهشهر معرفی شد

خبرگزاری فارس: محمدحسین موسی‌زاده در حکمی سرپرست جدید هلال احمر شهرستان بهشهر شد.

سرپرست جدید هلال احمر بهشهر معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، جلسه تودیع و معارفه سرپرستان قدیم و جدید جمعیت هلال احمر مازندران شعبه بهشهر یکشنبه شب با حضور مدیرعامل این جمعیت و سرگروه داوطلبان برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در این مراسم با بیان اینکه ساختار هلال احمر یک ساختار انتخابی است، خاطرنشان کرد: اگر نگاه ما به این است که در فضایی همراه با دموکراسی تنفس می‌کنیم باید فرآیند انتخابات را طی کنیم.
عباد اسدی تصریح کرد: حریم و حدود فضای انتخاباتی جمعیت باید رعایت شود و اگر مدیر نتواند این توانمندی را در خود داشته باشد کارآیی لازم را نخواهد داشت در صورتی که جمعیت هلال احمر فضایی است که با انتخابات مفهوم پیدا می‌کند.
وی افزود: شورای اجرایی هلال احمر قرار نیست در حریم مدیریت ورود پیدا کند بلکه قرار است بازو و همفکر رئیس یک شعبه باشد.
اسدی با قدردانی از زحمات سرپرست جمیعت هلال احمر بهشهر طی هفت ماهی که در این سمت ایفای نقش کرد، اظهار داشت: فضای جمعیت شهرستان به گونه‌ای بود که نیاز به آرامش داشت و آنچه را که لازم بود با وجود الیاسی فراهم شد.
ثریا حسینیان مسئول بخش داوطلبان جمعیت هلال احمر بهشهر نیز با بیان اینکه فعالیت‌های جمعیت شهرستان در بخش جوانان و داوطلبان در استان مازندران نمونه است و بهترین شورای اجرایی را داریم، گفت: ولی با این وجود از امکانات برخوردار نیستیم و حتی جایی برای برگزاری جلسات نداریم.
در پایان این نشست حکم سرپرستی محمدحسین موسی‌زاده برای خدمت در شعبه جمعیت هلال احمر بهشهر قرائت شده و همچنین از تلاش صادقانه غلامرضا الیاسی قدردانی شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول