اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه بسیج شهدای شهرکرد:

بصیرت چراغ راه انسان در فضای غبار‏آلود است

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه بسیج شهدای شهرکرد بصیرت را از جمله ابزار ویژه مقابله با جنگ نرم دانست و گفت: در فضا غبار‏آلوده‏ای که دشمن ایجاد میکند، چراغ راه انسان بصیرت و آگاهی است.

بصیرت چراغ راه انسان در فضای غبار‏آلود است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی عصر امروز در گردهمایی بسیجیان پایگاه مقاومت شهدای مسجد جامع شهرکرد به نقش بسیج در مراحل مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: شجره طیبه بسیج که به فرمان بنیانگذار انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد، در مراحل مختلف از ارزش‎های والای انقلاب به خوبی حراست و پاسداری کرده است. 
وی افزود: عرصه‎های مختلف انقلاب شاهد برگ‏های زرینی از تلاش‎ها و مجاهدت‌های خالصانه و ارزنده بسیجیان است. 
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمر بنی‎هاشم چهارمحال و بختیاری به جنگ نرم دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیجیان در جنگ سخت در برابر دشمن تا بن دندان مسلح دشمن را زمین‎گیر کرده و سربلند بیرون آمدند و اکنون نیز آماده‌اند تا در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان نیز به فضل و عنایت خداوند، دشمن را شکست دهند.
فرمانده پایگاه بسیج شهدای مسجد جامع شهرکرد، بصیرت را از جمله ابزار ویژه مقابله با جنگ نرم دانست و افزود: در فضا غبار ‏آلوده‏ای که دشمن ایجاد می‎کند، چراغ راه انسان بصیرت و آگاهی است.
توسلی با اشاره به ساماندهی 100 نفر از بسیجیان پایگاه شهدای مسجد جامع شهرکرد در طرح حلقه‎های صالحین اظهار داشت: بسیجیان در این طرح با شرکت در جلسات پی‎درپی با مسائل روز بیشتر آشنا می‎شوند.
وی افزود: از برکات این طرح بیان توطئه‎های استکبار جهانی برای جوانان و تبیین راه‎های مقابله با نقشه‎های شوم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است. 
توسلی با تشریح برخی دیگر از برنامه‎های این پایگاه مقاومت گفت: برگزاری مراسم پرفیض دعای کمیل، زیارت آل یاسین و اجرای مراسم به مناسب ولادت و شهادت ائمه اطهار (ع) از جمله برنامه‎های است که با حضور بسیجیان و آحاد مردم باشکوه فراوان برگزار می‎شود.
وی با بیان موفقیت‏های چشمگیر بسیجیان این پایگاه در عرصه‎های علمی افزود: باید بسیجیان در زمینه‎های مختلف سرآمد باشند و برای دیگران الگو باشند.
 انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول