اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایگاه انتقال خون استان زنجان:

استان زنجان از نظر خون و فرآورده‌ها مشکلی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه انتقال خون استان زنجان گفت: سازمان انتقال خون استان زنجان از نظر خون و فرآورده‌های خونی مشکلی ندارد.

استان زنجان از نظر خون و فرآورده‌ها مشکلی ندارد
محمد نوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان‌ اظهار داشت: به برکت حضور اهدا کنندگان مستمر خون در استان، سازمان انتقال خون استان زنجان از نظر خون و فرآورده‌های خونی مشکلی ندارد.
وی با بیان اینکه جوابگوی نیازهای استان در زمینه خون و فرآورده‌های خونی هستیم، افزود: استان‌های دیگر در ماه مبارک رمضان از نظر خون و فرآورده‌های خونی با مشکلاتی مواجه شدند که خوشبختانه استان زنجان از این نظر هیچ مشکلی نداشت.
مدیر پایگاه انتقال خون استان زنجان ادامه داد: از طرق مختلف در راستای فرهنگ‌سازی مناسب برای اهدای خون از سوی همشهریان برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته و همشهریان نیز در این راستا مشکلی نداشته‌اند.
وی با قدردانی از اهدا کنندگان استان زنجان که همواره سازمان انتقال خون هستند، یادآور شد: به برکت حضور اهدا کنندگان استان زنجان مشکلی در این راستا ندارد.
نوری با بیان اینکه با بهره‌برداری از ساختمان شماره دو این سازمان بسیاری از مشکلات سازمان حل می‌شود، خاطرنشان کرد: واحدهای لازم در این ساختمان آماده خدمات‌رسانی مناسب به همشهریان است.
وی بر ضروت همکاری تنگاتنگ اهدا کنندگان مستمر با سازمان انتقال خون استان تاکید کرد و گفت: انجمن جمعیت اهدا کنندگان مستمر سازمان راه‌اندازی شده و نیازمند همکاری همه اهدا کنندگان مستمر است.
مدیر پایگاه انتقال خون استان زنجان رسیدگی به مطالبات مردم را ضروری عنوان کرد و یادآور شد: تنها فعالیت انتقال خون، خدماتی نیست بلکه انجام فعالیت‌های فرهنگی از رویکردهای این سازمان محسوب می‌شود.
وی یادآور شد: انتظار داریم اهدا کنندگان مستمر و مردم در راستای اجرای مطلوب برنامه‌های فرهنگی سازمان را حمایت کرده و در قالب انجمن این سازمان را یاری کنند.
نوری با تقدیر از حضور روشندل زنجانی در سازمان انتقال خون استان زنجان تصریح کرد: امیدواریم این حضور، فرهنگ‌سازی مناسبی برای حضور مردم باشد.
وی با بیان اینکه هر گونه انتقاد و پیشنهادات مردم را در راستای خدمات‌رسانی مطلوب مد نظر قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: انتقادات و پیشنهادات مردم راهگشای برنامه‌های سازمان است.
مدیر پایگاه انتقال خون استان زنجان تهیه خون و فراورده‌های خونی سالم و کافی برای نیازمندان را رسالت اصلی انتقال خون ذکرکرد و افزود: افزایش کمیت و کیفیت خون‌های اهدا شده لازمه تحقق اهداف این مرکز است.
وی تصریح کرد: اهدای خون را عملی خداپسندانه و انسانی عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت این سازمان از نیازمندی‌های استان آگاه شده و اقدام به اهدای خون کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول