اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

امدادگران یزدی خون خود را اهدا کردند

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس جمعی از امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد خون خود را اهدا کردند.

امدادگران یزدی خون خود را اهدا کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد اظهار داشت: در راستای پاسداشت حماسه‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، جمعی از کارکنان این نهاد با حضور در سازمان انتقال خون استان یزد نسبت به اهدای خون خود به نیازمندان اقدام کردند.
مهدی نشاسته‌گر افزود: کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با توجه به وظیفه خطیری که در راستای رسیدگی به محرومان جامعه برعهده دارند همواره در انجام امور خیر پیش قدم بوده و خدمتگزاری به محرومان را یک توفیق الهی می‌دانند.
وی همچنین به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس این نهاد پرداخت و بیان کرد: دفاع مقدس از دوران طلایی انقلاب اسلامی است و همه نهادها برای گرامیداشت این هفته مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.
نشاسته‌گر عنوان کرد: مددجویان و کارکنان کمیته امداد نیز به عنوان بخشی از جامعه، آرامش امروز خود را مرهون تلاش‌های رزمندگان می‌دانند و برای گرامیداشت یاد و خاطره روزهای سخت حماسه با ارگان‌های مختلف همکاری می‌کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول