اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایگاه منطقه‌ای انتقال خون استان قم خبر داد:

صادرات مازاد خون استان قم به استان‌های همجوار

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه منطقه‌ای انتقال خون استان قم گفت: با توجه به بی‌نیازی استان از واردات خون، استان‌های همجوار از مازاد خون استان بهره‌مند می‌شوند که این مایه برکت برای استان قم است.

صادرات مازاد خون استان قم به استان‌های همجوار
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، همزمان با دهه کرامت، جمعی از اعضای کانون طلاب هلال احمر و همکاران موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ضمن گرامیداشت این ایام با مراجعه به سازمان انتقال خون استان قم در اقدامی خداپسندانه خون خود را اهدا کردند.
همزمان با حضور اعضای کانون طلاب هلال احمر در سازمان، علی الهی مدیر پایگاه منطقه‌ای انتقال خون استان قم در جمع اعضا حضور یافته و ضمن تبریک دهه کرامت، حضور طلاب و روحانیون را در جمع اهدا‌کنندگان خون مهم توصیف کرد و افزود: حضور و پیشتازی روحانیون در اهدا خون و فعالیت‌های امدادی الگوی مناسبی برای جامعه است.
وی از خون به عنوان عامل حیات و زندگی یاد و عنوان کرد: با وجود همه پیشرفت‌های علمی و مادی، هنوز بشر قادر به تولید ماده جایگزینی برای این مایع حیاتی و با ارزش نیست.
الهی اهدای خون را اهدای زندگی دانست و افزود: لحظه اهدای خون لحظه استجابت دعاست و به جاست که بیماران نیازمند را در این لحظات یاد کنیم.
مدیر پایگاه منطقه‌ای انتقال خون استان قم گفت: با توجه به اینکه استان قم دارای 16 هزار طلبه از تمام کشورهای اسلامی است و 18 الی 20 میلیون زائر در طول سال به این استان سفر می‌کنند، بیشترین آمار اهدا‌ را دارد.
وی ادامه داد: با توجه به بی‌نیازی استان از واردات خون، استان‌های همجوار از مازاد خون استان بهره‌مند می‌شوند که این مایه برکت برای استان قم است.
الهی در ادامه به تمهیدات ویژه سازمان برای اهدا‌کنندگان اشاره و اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب مردم قم همکاران سازمان از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه پذیرای اهداکنندگان هستند.
در ادامه حجت‌الاسلام صلاح‌زاده، معاون ارتباطات موسسه ضمن تشکر از فعالیت‌های سازمان انتقال خون استان قم به چگونگی تشکیل کانون طلاب هلال احمر اشاره کرد.
وی با بیان فعالیت‌های جهادی و اردویی مؤسسه در دو حادثه زلزله بم و استان لرستان، نظام ساماندهی طلاب حوزه علمیه در این حوادث را نقطه شروع مهمی در روند ایجاد کانون طلاب هلال احمر دانست.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول