اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان:

دفاع از حریم ولایت خواسته اصلی شهدا بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تاکید کرد: دفاع از حریم ولایت و توجه به اصل اساسی ولایت فقیه در نظام اسلامی خواسته اصلی شهدای انقلاب بود.

دفاع از حریم ولایت خواسته اصلی شهدا بود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز به همت نیروی انسانی بسیج سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، مراسم تجلیل از خانواده دو شهید و تک فرزند شهید با حضور خانواده معظم شهدا در سالن غدیر شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در این مراسم که مهدی خراسانی شهردار سمنان و قاسم ملک‌دار مدیرکل بنیاد شهید استان حضور داشتند، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان در سخنانی بر ضرورت بازشناسی و مطالعه مسیر شهدا تاکید کرد.
وی افزود: تجلیل از خانواده شهدا در حقیقت فرصتی است برای تجدید پیمان با اهداف حقیقی و اصیل شهدا که همان دفاع از اسلام است.
همچنین علی استادحسینی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، در خصوص تجلیل از خانواده معظم شهدا گفت: شهدا نظاره‏گر اعمال ما هستند و از درجات والایی برخوردارند و آنها و خانواده‏شان با خدا معامله کرده‌اند و آنها در حقیقت نیازی به تجلیل ما ندارند.
وی افزود: ما با تجلیل از شهدا، تلاش می‏کنیم تا دین خود را به شهدا و خانواده‏هایشان ادا کنیم که البته این مراسم، کار کوچکی است و جامعه و ما بیشتر از همه از برکات این مراسمات بهره خواهیم برد.
خواندن دکلمه‌ای از یادگار شهید جعفر جمشیدی، مولودی‌خوانی، پخش کلیپ و تجلیل نمادین از بعضی خانواده‏های دو شهید، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول