اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

استقبال مردم کرمانشاه از رهبری پیوند ملت با ولایت را نشان داد

خبرگزاری فارس: ‌امام جمعه ایلام گفت: استقبال مردم کرمانشاه از رهبری پیوند محکم و ناگسستنی ملت با ولایت را نشان داد.

استقبال مردم کرمانشاه از رهبری پیوند ملت با ولایت را نشان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: استقبال باشکوه و بی‌نظیر مردم شریف و ولایتمدار کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب پیوند ناگسستنی و محکم امت و ولایت را نشان داد.
وی ادامه داد: این حضور عاشقانه و آگاهانه مردم کرمانشاه بار دیگر شکوه و عظمت رهبری و مرجعیت را در برابر چشمان جهانیان به اثبات رسانید.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: حماسه بسیار بزرگ استقبال کرمانشاهیان که بی‌سابقه‌ترین استقبال در تاریخ کرمانشاه توصیف شده است بار دیگر تبلیغات مسموم و مغرضانه و تحلیل‌های غلط و واهی دشمنان که همواره جدایی مردم از نظام و رهبری را تبلیغ می‌کنند، نقش بر آب کرد.
لطفی تصریح کرد: این استقبال با شکوه رسوایی تبلیغات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر همگان روشن کرد.
‌امام جمعه ایلام گفت: البته در داخل کشور هم منافقان و خناسان که فتنه 88 را پدید آوردند سعی در القای این مطلب که نظام مقدس جمهوری اسلامی مشروعیت و مقبولیت خود را در میان مردم از دست داده است، کردند.
وی ادامه داد: با این سخنان واهی زمینه دخالت آشکار و پنهان دشمنان نظام را در امور داخلی کشور فراهم کرد و با اقدامات خائنانه خود بزرگ‌ترین خیانت را در حق امام، شهیدان و ملت ایران اسلامی روا داشتند.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: بدون تردید خیانت‌های آنان هیچ وقت از اذهان ملت ایران اسلامی پاک نخواهد شد و این ننگ همیشه دامنگیر آنهاست و در حافظه تاریخ سیاسی این مرز و بوم باقی خواهد ماند.
لطفی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی افزون بر محبوبیت فوق‌‌العاده در میان میلیون‌ها ایرانی مسلمان و قدرشناس به عنوان رهبر بلامنازع جهان اسلام و سایر ملت‌های آزاده دنیا شناخته شده است.
نماینده ولی فقیه در استان‌ ایلام گفت: ملت‌های آزاده دنیا معظم‌له را تنها رهبر رهایی‌بخش خود از سلطه ستمگران و طاغوتیان می‌دانند.
وی ادامه داد: خداوند را برای این نعمت بسیار بزرگ و گرانسنگ شاکر و سپاسگزاریم.
خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به روز 24 مهر روز پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و گفت: اگر خواهان پیشرفت علمی و آبادانی و رسیدن به قله‌های رفیع ترقی هستیم باید اولیا دانش‌آموزان با مربیان آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت نهایت همکاری، تعامل و تفاهم داشته باشند.
‌امام جمعه ایلام همچنین به روز جهانی استاندارد اشاره کرد و افزود: مقوله استاندارد در همه بخش‌های زندگی فردی و اجتماعی مردم مطرح است.
انتهای پیام/ج20
  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول