اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

کرمانشاهی‌ها نشان دادند که مردم با ولایت پیوند ناگسستنی دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: استقبال مردم کرمانشاه نشان داد که مردم با ولایت پیوند ناگسستنی دارند.

کرمانشاهی‌ها نشان دادند که مردم با ولایت پیوند ناگسستنی دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: باید در تمام کارها اخلاص داشته باشیم و در واقع قبولی همه اعمال ما به نیات ما بستگی دارد.
وی در ادامه با اشاره به بحث گناهان کبیره بیان داشت: حسادت از گناهان بزرگی است که موجبات پسرفت انسان را فراهم می‌کند و افراد حسود روز به روز ضعیف‌تر و حقیرتر می‌شوند و سخن مشهوری است که حسود هیچ وقت آسوده نیست و مدام در حال نگرانی است.
امام جمعه برازجان در خطبه دوم نماز نیز با بیان مناسبت‌های هفته به شهادت پنجمین شهید محراب اشاره کرد و یادآور شد: آیت‌الله شهید اشرفی اصفهانی مصداق بارز انسان‌های نیکوست و قبل و بعد از انقلاب از یاران نزدیک انقلاب و امام راحل بوده و در جبهه‌ها نیز نقش موثری داشته است.
مصلح با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: انجمن اولیا و مربیان مظهر همکاری خانه و مدرسه است و باید نسبت به تقویت این نهاد تاثیرگذار اهتمام ورزیم.
وی اضافه کرد: هماهنگی و همسویی نظری و عملی میان مربیان و خانواده امری مهم در پیشرفت کشور است و باید این روند با کیفیت مطلوبی تداوم یابد.
امام جمعه برازجان در ادامه به هفته تربیت‌بدنی اشاره کرد و اذعان داشت: در اسلام تاکید زیادی بر انجام ورزش شده و پیامبر اسلام(ص) به پدران توصیه فرمودند که به فرزندان خود شنا و تیراندازی یاد دهید و این نشان دهنده اهمیت ورزش در اسلام است.
مصلح افزود: گسترش ورزش همگانی اهمیت بیشتری دارد و باعث سلامت جامعه و ترویج نشاط و شادابی در سطح جامعه می‌شود.
وی در ادامه به اجلاس سراسری نماز در بوشهر اشاره کرد و ابراز داشت: مسجد به عنوان نماد دین‌داری مطرح است و مقام معظم رهبری در پیام ارزشمند خود به این اجلاسیه، توصیه‌های ارزنده‌ای برای تقویت مساجد و گسترش فرهنگ نماز بیان فرمودند که باید چراغ راه ما باشد.
مصلح خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، برپایی نماز در مساجد و با جماعت ارزش زیادی دارد و مومنان در نماز جماعت به مهمانی سفره خداوند می‌روند.
امام جمعه برازجان بر لزوم گسترش مساجد در تمام اماکن تاکید کرد و گفت: در تمام شهرها و روستاها، مدارس و دانشگاه‌ها، مکان‌های تجاری و فرودگاه‌ها و بیمارستان‌ها و کمپ‌ها و در تمام اماکن باید نسبت به احداث مسجد اهتمام ورزیم و باید مساجد را از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تجهیز کنیم.
مصلح همچنین به استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: این استقبال نشان داد که مردم با ولایت پیوند ناگسستنی دارند و قطعا تا زمانی که ملت حول محور ولایت هستند و به ولایت عشق می‌ورزند، دشمن ناکام خواهد شد.
وی به بیانات مقام معظم رهبری در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این سفر چالش‌های نظام در سال‌های گذشته را تحلیل کردند و نقش ملت در ناکامی دشمنان را بسیار پررنگ توصیف کردند.
مصلح اذعان داشت: در آبان ماه امسال سرشماری نفوس و مسکن در سراسر کشور برگزار می‌شود که انتظار داریم مردم با ماموران سرشماری همکاری مطلوب داشته باشند، چرا که این آمار مرجع مهمی برای تخصیص اعتبارات و بودجه است و نقش مهمی در توسعه و پیشرفت دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول