اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

تجلی فطرت انسانی در عشق الهی به ولایت‌

خبرگزاری فارس: هزاران بسیجی در کرمانشاه با عشق و دلدادگی که بر‌خاسته از علاقه فطری آنها به ولایت فقیه بود با رهبر معظم انقلاب تجدید ‌بیعت کردند.

تجلی فطرت انسانی در عشق الهی به ولایت‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، استقبال و علاقه‌ای که مردم ایران در سفرهای استانی نسبت به مقام معظم رهبری نشان می‌دهند برای ناظران و سایر ملل دنیا سؤال ‌برانگیز شده و تحلیلگران سیاسی را در خصوص ماهیت و چرایی این عشق و علاقه به تامل واداشته است.
این در حالی است که امروزه شاهد تحولات بنیادین و وقوع انقلاب‌های مردمی در سطح منطقه هستیم و جنبش‌هایی که پیکان حمله آن‌ها به سمت رهبران منطقه نشانه رفته ‌و دیگر کشورهای دنیا حتی دولت‌های اروپایی و آمریکایی را نیز دستخوش تحول کرده است.
در یک طرف دنیا هزاران معترض خون می‌دهند تا حاکم کشورشان سرنگون شود اما در گوشه دیگر هزاران زن و مرد بی‌تاب و منتظرند تا با دیدن رهبر خود بگویند "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست".
رمز این دلدادگی و عشق چیزی نیست جز نفوذ ولایت مطلقه فقیه که موهبت الهی از خالق یکتاست و طبیعی است که هر آنچه موهبت خداوندی است لاجرم بر طبق سرنوشت مخلوق بوده و هر انسانی که ندای فطرت خویش را لبیک گفته باشد ناخودآگاه و بی‌اختیار بانگ لبیک یا خامنه‌ای را فریاد خواهد زد.
امروز ملت ایران به الگویی متعالی و استوار برای سایر ملت‌ها تبدیل شده است و به حاکمان و سردمداران کشورهای منطقه نشان داده ‌است که اگر محبت ولایت در ملتی جاری باشد و مشروعیت و مقبولیت حاکم کشور بر‌اساس تعالیم آسمانی و دستورات خداوند باشد رابطه بین حاکم و مردم رابطه‌ای محبت‌آمیز و عاشقانه خواهد بود؛ بدون آنکه نیازی به دلار، اسلحه و سرسپردگی بیگانگان باشد.
هزاران بسیجی که دیروز در کرمانشاه با رهبر معظم انقلاب تجدید‌میثاق کردند نمونه‌‌ایی از همین مردمی بودن که عشق و محبت رهبری با تار و پود و سرنوشت آنها آمیخته شده است.
این بسیجیان با همان علاقه و دلدادگی که یاران خمینی کبیر در دل داشتند و صدام و حامیانش را عبرتی برای متجاوزان به خاک میهن کردند، آمده بودند که بگویند خامنه‌ای خمینی دیگر است و امروز علاوه بر آمادگی دفاعی مسلح به سلاح بصیرت و بینش هستند.
این بصیرت و فرهنگ ایثار و عشق به ولایت فقیه که در مردم کرمانشاه وجود دارد مدیون بزرگانی چون آیت‌الله اشرفی اصفهانی و آیت‌الله نجومی است که تجلی آن در هشت سال دفاع مقدس در وجود کسانی چون سردار جعفری، شهید شهبازی و شهید جلیلی متبلور شد و حضور رهبر معظم انقلاب در مزار این بزرگواران و شهدا گواهی بر این مدعا و نشانی بر عظمت و منزلت ملت ولایتمدار کرمانشاه بود.

--------------------
مهدی تاجدینی
--------------------
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول