اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی:

ولایت مطلقه فقیه ولایت آزادی‌ساز انسان‌ها است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: ولایت مطلقه فقیه ولایت آزادی‌ساز انسان‌ها است.

ولایت مطلقه فقیه ولایت آزادی‌ساز انسان‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اسدالله بادامچیان ظهر امروز در نشست پایانی جامعه جوانان متحد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: دشمنان در تلاش هستند تا با ایجاد اختلاف، پدید آوردن درگیری‌های بی‌منطق بین احزاب، مسئله تقویت خط تخریب و لجن پراکنی، روی کار آوردن عناصر نااهل و نامحرم، تخریب شورای نگهبان و تخریب وزارت کشور انتخابات را به سمتی که می‌خواهند ببرند و مردم در این زمینه باید هوشیار باشند.
قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه در این انتخابات با سه جبهه طرف هستیم، افزود: جبهه اول جبهه استکبار است که جریان فتنه آن را تشکیل می‌دهد و البته در حال حاضر هم با کینه‌ای بیشتر از گذشته در حال انجام کارهای خود هستند.
وی ادامه داد: همچنین جریان انحرافی که دقیقا در خط استکبار کار می‌کند، مکتب ایرانی، کوروش و دیگر مسائل بیانگر آن است که آنان در چه مسیری هستند و وظیفه ما در اینجا آگاه‌سازی است به ویژه آگاه‌سازی اصلاح طلبان است و اصلاح طلبان نباید ابزار شوند.
نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه جبهه دوم اصحاب قدرت، ثروت، مفسدان مالی و اقتصادی است، تصریح کرد: اینان کسانی هستند که می‌خواهند خود را در قدرت نگه دارند و در این زمینه بازهم وظیفه ما آگاه‌سازی است.
بادامچیان با اشاره به این نکته که مجلسی خوب است که افراد رجایی گونه و مدرس گونه در آن حضور داشته باشند بیان داشت: جبهه سوم خط انقلاب، ارزش‌گرایی و ولایت مداری است که باید بسیار هوشمندانه عمل کرد تا بین این گروه اختلاف نیفتد چرا که جریان انحرافی می‌خواهد مصون بماند و عده‌ای در خط انقلاب به هم افتاده‌اند که باید آگاه‌سازی شود.
قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر این مطلب که ولایت مطلقه فقیه ولایت آزادی ساز انسان‌ها از پلیدی‌ها و تاریکی‌هاست، تصریح کرد: نظام ما نظام مقتدری است و این را همه قبول دارند، ولی امر در بیداری اسلامی و در اجلاس فلسطین در مقام ولی امر مسلمین ظهور پیدا کردند و همه رهبری را قبول را دارند و خط را از ایشان می‌گیرند.
وی افزود: نظام سیاسی که به نام جمهوری اسلامی ولایی ایجاد شد تمام فرهنگ غرب را به هم می‌ریزد و در همه جا تاثیرات آن را می‌بینیم و این اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
بادامچیان تصریح کرد: نظام ما از نظر بنیادی درست است و دشمن این را فهمیده و بر همین اساس است که توطئه و فتنه می‌کند بی‌حجابی، فرهنگ نق‌زدن را در جامعه رواج می‌دهد و البته در حال حاضر نیز با قدرت بیشتری در این مسیر گام برداشته است.
وی با اشاره به اینکه وجود احزاب خدایی لازمه جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: در اسلام بسیار به وجود احزاب سفارش شده است و اینکه عده‌ای می‌گویند ما اهل هیچ حزبی نیستیم حرف غلطی است چرا که در دین ما سفارش شده است، البته حزبی که حزب خدا باشد و برای خدا کار می‌کند.
انتهای پیام/ صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول