اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

استقبال از رهبری تبلور عشق به ولایت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: استقبال مردم کرمانشاه از رهبری تبلور عشق و عهد و پیمانی ماندگار با ولایت است.

استقبال از رهبری تبلور عشق به ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در نماز جمعه این شهر با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت حدود و تقوی الهی، اظهار کرد: رعایت تقوی الهی سند اعتبار یک مومن است که گام برداشتن در راه تقوی رسیدن به بهشت را به دنبال دارد.
وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و امام راحل و رزمندگان اسلام را از تکالیف الهی دانست و بر ادامه راه شهیدان، آرما‌ن‌های انقلاب، امام راحل و صیانت از ولایت و مرجعیت تاکید کرد.
وی با تبریک روز جهانی استاندارد، استاندارد کالاها را بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: کالا و اجناسی که تولید می‌شود باید مطابق با استانداردهای بین‌المللی باشد زیرا تولید کالاهای استاندارد در ایران جزو افتخارات ملی محسوب می‌شود و باید دقت بیشتری در این زمینه به عمل آید.
خطیب جمعه آستارا با گرامیداشت یاد و خاطره پنجمین شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی، سفر رهبر فرزانه انقلاب به استان کرمانشاه را پیوند امام و امت عنوان ‌و بیان کرد: مردم بار دیگر نشان دادند که به عهد و پیمانی که با ولایت بسته‌اند همچنان به آن پایبند هستند و تا آخرین قطره خون از آرمان‌های شهدا و امام راحل و ولایت مطلقه فقیه دفاع و پاسداری می‌کنند.
وی حضور وصف‌ناپذیر مردم کرمانشاه در استقبال از مقام عظمای ولایت را ستودنی خواند و افزود: صحنه‌های زیبایی در این حضور خلق شد که باید قدر این مردم و مرجعیت و ولایت را بدانیم و برای داشتن چنین نعماتی از خداوند منان سپاسگزار و شاکر باشیم.
اکرمی با تاکید بر اینکه مسئولیت‌های دولتی زودگذر و اعتباری است، عنوان کرد: ولایت فقیه و مرجعیت اعتباری نیست بلکه دارای جایگاهی بسیار ارزشمند و اعتقادی است.
وی تقویت ولایت و مرجعیت را از تکالیف الهی دانست و تصریح کرد: کسانی که به خاطر برخی مسایل سیاسی از روحانیت و مرجعیت فاصله می‌گیرند مطمئنا دچار خسران می‌شوند.
امام جمعه آستارا با اشاره به روز پیوند اولیا و مربیان، تربیت صحیح فرزندان در مدارس توسط معلمان و مسئولان را از وظایف حساس و مهم آنان در قبال والدین را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: توجه به نوع پوشش، تبین فرهنگ اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تاکید بر احترام بر والدین و آموزش صحیح علوم به دانش‌آموزان از وظایف دیگر معلمان و مسئولان آموزش و پرورش است.
وی اتهام اخیر آمریکا نسبت به ایران اسلامی را نامربوط و سخیف خواند و افزود: آمریکا ادعا می‌کند دو ایرانی قصد داشتند که سفیر رژیم صهیونیستی و عربستان را در آمریکا ترور کنند که مانع شدیم و لازم است به آنان بار دیگر یادآوری کنیم که ما نیازی به ترور نداریم زیرا انقلاب ما با ترور صادر نمی‌شود بلکه انقلاب را با محبت، احترام و خدمت به مردم به دنیا صادر می‌کنیم.
اکرمی خاطرنشان کرد: هدف اصلی آمریکا از طرح اینگونه اکاذیب سرپوش گذاشتن به وضع اسفناک اقتصاد آنهاست که امروز مردم آمریکا و اروپا علیه سرمایه‌داری قیام کرده‌اند و آنان نمی‌توانند با بیان این مطالب وضعیت را آرام و به فراموشی بسپارند.
وی ادامه داد: با توجه به قیام ملت‌های مظلوم، بلوک غرب در آستانه فروپاشی قرار دارد.
امام جمعه آستارا با انتقاد از طرح آموزش و پرورش در‌باره تعطیلی مدارس در پنج‌شنبه‌ها تصریح کرد: با توجه به اذعان برخی کارشناسان آموزشی که این طرح موجب افزایش 1.5 ساعته در روزهای آموزشی در مدارس شده است، این امر موجب تضعیف روحیه دانش‌آموزان در یادگیری با توجه به طولانی بودن ساعات آموزشی و به تبع آن افت تحصیلی آنان می‌شود که لازم است مسئولان در این زمینه تصمیم منطقی اتخاذ کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول