اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان شمالی:

کرمانشاه صحنه‌هایی از دلدادگی به ولایت را ثبت کرد

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و نوآوری اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و استقبال بی‌نظیر از معظم‌له تاکید کرد: مردم کرمانشاه صحنه‌هایی از دلدادگی به ولایت را ثبت کردند.

کرمانشاه صحنه‌هایی از دلدادگی به ولایت را ثبت کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد اکبرزاده بعد از ظهر امروز در گردهمایی مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی خراسان شمالی اظهار داشت: دشمنان در دلشان برای جدایی مردم از ولایت نقشه دارند اما این حضور ثابت کرد که خواب‌های آنان هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.
وی افزود: به لطف حماسه‌هایی که مردم در دفاع از ولایت و ارزش‌ها در این سفر رهبری خلق کرده‌اند، تمام این خواست دشمنان ناکام خواهد ماند.
اکبرزاده در ادامه با اشاره به اینکه مجتمع‌های آموزش و پرورش تجربه خوبی در سال‌های اخیر بوده است، گفت: باید در این مدارس تمام نیازهای آموزشی دانش آموزان از جمله به مهارت‌های زندگی توجه شود.
وی با اشاره به فعالیت 189 مجتمع روستایی و 17 مجتمع شهری مجتمع‌های آموزش و پرورش اظهار داشت: این طرح از سوی آموزش و پرورش با هدف ارتقا و تأمین نیازهای دانش آموزان طراحی شده است.
معاون آموزش و نوآوری اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه در چشم انداز 20 ساله نظام مدرسه به مکانی باید تبدیل شود تا دانش آموزان از حضور در این مکان لذت برده و از ترک تحصیل اکراه داشته باشند، خاطرنشان کرد: برای تحقق این برنامه تمام حوزه‌های آموزشی و پرورشی مدارس رسالت ویژه‌ای را بر عهده دارند.
چهارمین گردهمایی مدیران مجتمع‌های آموزشی سطح شهرستان‌های خراسان شمالی با حضور مدیران این مجتمع‌ها در محل کانون شهید باهنر برگزار شد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول