اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات لیگ برتر؛

صبایی‌ها از اردوی آماده‌سازی کیش بازگشتند

خبرگزاری فارس: اردوی آماد‌ه‌سازی صبای قم سومین تیم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در جزیره کیش به پایان رسید.

صبایی‌ها از اردوی آماده‌سازی کیش بازگشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال صبای قم که بعد از پایان دیدارهای هفته هفتم دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور راهی جزیره کیش شده بود تا به تمرینات آماده‌سازی بپردازد، شب گذشته به قم بازگشت.
صبایی‌ها در مدت پنج روز حضور در جزیره کیش زیر نظر سید‌مهدی غیاثی به تمرینات سبک پرداختند و با نظر غیاثی دور جدید تمرینات این تیم برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نیز از روز یکشنبه در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم آغاز می‌شود.
تیم فوتسال صبای قم با عملکردی خیره‌کننده در هفت هفته متوالی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در حال حاضر با کسب شش پیروزی، یک باخت و 18 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار دارد.
شاگردان سید‌مهدی غیاثی در حالی دور جدید تمرینات خود را از فردا پیگیری می‌کند که تا بازی بعدی خود فرصت مناسبی برای ریکاوری و تجهیز خود دارد و در هفته هشتم از دور رفت مسابقات نیز روز هفتم آبان در خارج از خانه میهمان تیم ملی و حفاری ایران است.
سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هفته به هفته به حساسیت بیشتری می‌رسد و کادر فنی صبای قم قصد دارند بازیکنان خود را تا قبل از بازی با حفاری اهواز در یکی دو دیدار تدارکاتی محک بزنند تا از هر نظر به آمادگی کامل دست یابند و در دیداری حساس در خارج از خانه با نتیجه‌ای قابل قبول مقابل میزبان خود تیم فوتسال ملی و حفاری ایران که سید مهدی ابطحی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد، متوقف کرده و روند رو به رشد خود را ادامه دهند.
بازیکنان صبای قم در شرایطی در چهارمین بازی خارج از خانه خود مقابل ملی و حفاری ایران به میدان خواهند رفت که پیش از این در دو بازی از سه بازی خانگی مقابل راه ساری و شهرداری ساوه صاحب برتری شده‌اند و تنها مقابل تیم فیروز صفه اصفهان نتیجه را واگذار کرده‌اند.
صبای قم این فصل در دیدارهای خارج از خانه، بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است و در آخرین بازی خانگی نیز توانسته است تیم فوتسال راه ساری را در سالن سید‌رسول حسینی این شهر با حساب چهار بر سه شکست دهد.
شاگردان غیاثی پیش از تعطیلات لیگ برتر فوتسال نیز در آخرین بازی خانگی خود مقابل تیم انتهای جدولی دبیری تبریز به میدان رفتند و در حالی که حریف را دست کم گرفته بودند، با نتیجه چهار بر سه صاحب برتری شدند تا روند رو به رشد خود را ادامه دهند.
این پیروزی سبب شد تا صبای قم به ششمین پیروزی خود در لیگ سیزدهم دست یافته و در جدول رده بندی نیز 18 امتیازی شود و بدین ترتیب صبای قم در ادامه روند صعودی خود با یک پله صعود به مکان سوم جدول رده بندی راه یابد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول