اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

لرستان آمادگی انتخابات رایانه‌ای را دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: لرستان آمادگی انتخابات رایانه‌ای را دارد.

لرستان آمادگی انتخابات رایانه‌ای را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت‌نژاد در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس گفت: استان لرستان آمادگی کامل یک انتخابات سالم و پرشور را دارد.
وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات باید پشتوانه امنیتی باشد مسئولان باید این فرمایش مقام معظم رهبری را سر لوحه کار خود در بحث انتخابات قرار دهند زیرا اگر فضای انتخاباتی به فضای التهاب تبدیل شود، مردم در تصمیم‌گیری با مشکل مواجه می‌شوند.
 معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: ستاد انتخابات در لرستان فعالیت خود را آغاز کرده و بر اساس برنامه‌ای که وزارت کشور پیش‌بینی کرده پیش رفته‌ایم.
شریعت‌نژاد با بیان اینکه تاکنون این ستاد سه جلسه در لرستان برگزار کرده است، افزود: تبلیغات زود هنگام نامزد‌های احتمالی مجلس شورای اسلامی تخلف محسوب می‌شود و به فرمانداران و نمایندگان دفاتر شورای نگهبان اعلام شده است به موقع این‌ها را رصد کنند و در پرونده این نامزده‌ها ثبت و ضبط کنند.
وی یادآور شد: روند انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان یک روند متعادل و مطلوبی است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: این انتخابات همانند انتخابات مجلس گذشته اما کامل‌تر به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: زیرساخت انتخابات رایانه‌ای در لرستان فراهم است و در این زمینه هیچ‌گونه مشکلی نداریم.
شریعت‌نژاد در ادامه به مشکل کارخانه فارسیت دورود اشاره کرد و گفت: این مشکل فقط متعلق به دورود نیست، بلکه تمام کارخانه‌های فارسیت سراسر کشور از موادی مانند آزبست استفاده می‌کنند که محیط زیست به خاطر آلودگی زیست محیطی این مواد جلوی فعالیت این کارخانه‌ها را گرفته است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه با اشاره به اینکه استان لرستان از لحاظ امنیت در شرایط مطلوبی به سر می‌برد، گفت: جرائم خشن در استان لرستان زیر یک درصد است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول