اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس:

اصولگرایان با وحدت حداکثری وارد انتخابات می‌شوند

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: تلاش‌های بسیاری با محوریت آیت‌الله مهدوی کنی صورت گرفته و در حال انجام است تا اصولگرایان با وحدت کامل و حداکثری به انتخابات مجلس نهم وارد شوند.

اصولگرایان با وحدت حداکثری وارد انتخابات می‌شوند
نورالله حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشـت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اعضای کمیته 7+8 به ‌زودی معرفی می‎شوند، بر همین اساس لازم است تا این کمیته در اسرع وقت نسبت به مشخص کردن تشکیلات سازمانی خود در استان‌ها اقدام کند.
وی ادامه تلاش‌ها برای وحدت با همه گروه‌های اصولگرا را مهم‌ترین علت تأخیر در معرفی اعضای کمیته 8+7 در استان‌ها عنوان کرد و گفت: تلاش‌های بسیاری با محوریت آیت‌الله مهدوی کنی در این راستا صورت گرفته و در حال انجام است تا اصولگرایان با وحدت کامل و حداکثری به انتخابات مجلس نهم وارد شوند.
حیدری به معرفی اعضای جبهه پایداری در استان‌های فارس و اصفهان اشاره کرد و گفت: این در حالیست که جبهه پایداری هنوز مجوزی برای فعالیت و تشکیل چارت سازمانی در استان‌ها کسب نکرده است.
نماینده مردم اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی آینده وحدت کمیته 8+7 با جبهه پایداری را نامعلوم عنوان کرد و افزود: آیت‌الله‌ مصباح یزدی از افراد مورد اعتماد و وثوق نظام و همه دوستداران و علاقمندان به انقلاب است و از این رو امیدواریم حضور این شخصیت مورد وثوق و برجسته کفه تشکیلاتی جبهه پایداری را به سمت وحدت و تفاهم در اردوگاه اصولگرایان سنگین کند و مانع تندروی و حرکت‌های ضد وحدت و تفرقه‌انگیز در این اردوگاه شود.
وی ادامه داد: برخی از افرادی که در این جبهه فعالیت دارند، در زمینه‌های مختلف به صورت پنهانی عمل می‌کنند و این عدم شفافیت موجب بروز ابهامات بسیار برای مردم شده است که امیدواریم این رفتار به وحدت و انسجام همه گروه‌های اصولگرایان زیر یک چتر را دچار خدشه نکند.
حیدری تصریح کرد: آیت‌الله ‌مهدوی‌کنی و جامعتین به دنبال رفع موانع وحدت اصولگرایان هستند که با مشخص‌تر شدن مسیر حرکت و اهداف جبهه ‌پایداری، وحدت آنها با دیگر گروه‌های اصولگرا در کمیته 7 + 8 نیز دور از انتظار نخواهد بود.
این نماینده مجلس با اشاره به برخی خواسته‌های جبهه ‌پایداری گفت: مردم انتظار دارند روند حرکتی جبهه پایداری به مسیر  وحدت با کمیته 8+7 و جامعتین نزدیک و نزدیک‌تر شده تا در انتخابات حساس مجلس نهم اصولگرایان با لیست واحد وارد شده که در این صورت موفقیت آنها بسیار محتمل خواهد بود. 
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول