اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی:

مردم زنجان رکورد حضور در همایش پیاده‌روی را شکستند

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از شکسته شدن رکورد حضور در همایش پیاده‌روی توسط مردم زنجان در همایش 15 مهر خبر داد.

مردم زنجان رکورد حضور در همایش پیاده‌روی را شکستند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی مجد آرا صبح امروز در همایش بزرگ پیاده روی استان زنجان اظهار داشت: با توجه به حضور مردم زنجان و شهرهای مختلف استان در همایش پیاده‌روی امروز رکورد حضور در همایش پیاده‌روی امروز توسط مردم استان شکسته شد.
وی با اشاره به اینکه از اینکه در جمع مردم استان زنجان هستم خوشحالم، تصریح مردم استان حضور باشکوهی در این همایش داشتند.
اجرای حرکات نمایشی رشته‌های ژیمناستیک، باستانی، ووشو، آمادگی جسمانی و همگانی با هدف توسعه و ترویج ورزش در اقشار مختلف خانواده‌ها بخشی از برنامه‌های جذاب همایش پیاده‌روی خانوادگی 500 هزار نفری در هفت شهرستان استان زنجان بود.
همه ساله همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی با اجرای حرکات نمایش توسط ورزشکاران همراه بوده است.
این حرکات ورزشی به دلیل جذابیت‌های خاصی که دارند همیشه مورد مقبول و تشویق مردم زنجان قرار گرفته و فرصت مناسبی برای معرفی رشته مربوطه و همچنین گرایش مردم به ورزش است، به نحوی که در زمان کنونی ورزش یکی از نیازهای هر خانواده‌ای تلقی شده و در سبد هزینه‌های روزمره آنان جای گرفته است.
17 دستگاه خودروی پراید، چند دستگاه تلویزیون، سفرهای زیارتی به سرزمین وحی و عتبات عالیات، سکه‌های طلا، دوچرخه و لوازم ورزشی، از جمله این جوایزی است که امروز در بین حاضران قرعه‌کشی شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول