اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد ثامن‌الحجج (ع) صورت گرفت؛

برگزاری دهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم

خبرگزاری فارس: دهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی امروز با استقبال کم نظیر مردم ورزش دوست استان قم برگزار شد.

برگزاری دهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم یکی از بزرگ‌ترین همایش‌های پیاده‌روی در مقایسه با دوره‌های گذشته و دومین همایش برگزار شده در سال جاری به شمار می‌رود که امروز به یمن میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت و با شعار جامعه سالم عاری از اعتیاد و کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت با حضور جمعیت زیادی از دوستداران ورزش و همچنین مسئولان استان قم برگزار شد.
حضور عباس‌ جهان‌بینی و رسول منعم به همراه بسیاری از کارکنان این اداره کل که متولیان برگزاری چنین همایش‌هایی هستند، موجب شده بود تا بسیاری از خانواده‌ها نیز با لباس‌های ورزشی و دلگرمی بیشتر در این همایش حضور یابند.
 
* حضور مردم ورزش دوست در مراسم زیارت عاشورا
مردم ورزش دوست شرکت‌کننده در دهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم پیش از آغاز این همایش، در مراسم زیارت عاشورا که به ابتکار اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد، حضور یافتند و با اجرای زنده مداح اهل بیت و قرائت زیارت عاشورا از فیوضات این ایام که با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) همزمان است، بهره بردند.
 
* پیاده‌روی با شعار جامعه سالم عاری از اعتیاد
شرکت‌کنندگان در دهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم از ساعت 7 صبح حرکت خود را با در دست داشتن پلاکاردی با همین مضمون، از مقابل مجموعه بزرگ ورزشی شهید حیدریان قم آغاز کرده و تا بوستان علوی قم پیاده‌روی کردند.
با توجه به اینکه فاصله مجموعه ورزشی شهید حیدریان تا بوستان علوی نزدیک به هشت کیلومتر است، خانواده‌های ورزش دوست قمی 8 کیلومتر مسیر رفت و همین مسافت را در مسیر برگشت پیاده‌روی کردند تا یک روز مفرح را با ورزش سپری کنند.
 
* حضور مسئولان استان قم در جمع مردم ورزش‌دوست
آنچه که بیش از همایش‌های دوره‌های قبل در دهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی قم نمود داشت، حضور همه‌جانبه مسئولان استان قم بود که حتی برخی از آنها با لباس‌های ورزشی در جمع مردم حضور یافتند.
حجت‌الاسلام بنایی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، شهردار قم، مدیرکل و معاونان ورزش و جوانان استان قم، فرمانده و سایر مسئولان نیروی انتظامی، مدیر کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) قم و بسیاری دیگر از مسئولان بلند پایه استان قم در این همایش حضور داشتند.
 
* اهدای یک دستگاه پراید و هدایای نقدی و غیر‌نقدی
در پایان دهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم، آیین قرعه‌کشی نیز با حضور مسئولان حاضر در همایش انجام شد و در آن یک دستگاه خودروی پراید و انواع و اقسام کمک هزینه‌های سفر به خانه خدا، عتبات عالیات، سوریه و مشهد مقدس بر اساس قرعه به مردم ورزش دوست قم تعلق گرفت.
اهدای صدها دستگاه دوچرخه از سوی نیروی انتظامی، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان، کمیته امداد، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیاری دیگر از دستگاه های اداری استان قم که مسئولان آنها در این همایش حضور داشتند از جمله هدایایی بود که علاوه بر هدایایی در نظر گرفته شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش های همگانی استان قم در دهمین همایش پیاده روی خانوادگی استان قم به این هدایا اضافه شد.
 
* اجرای برنامه‌های ورزشی توسط ورزشکاران
ورزشکاران رشته‌ها و هیئت‌های مختلف ورزشی در حین برگزاری مراسم پایانی دهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم به اجرای حرکات نمایشی در حضور مردم پرداختند.
اجرای زنده حرکات نمایشی رشته‌های ژیمناستیک و حرکات نظامی از سوی نمایندگان نیروی انتظامی در حضور عموم مردم علاقه‌مند حاضر در مراسم پایانی صورت گرفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول