اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان:

17 واحد محیط زیست در اصفهان فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در حال حاضر 17 واحد محیط زیست برای پاسخگویی به نیاز‌های زیست محیطی شهروندان در سطح استان وجود دارد.

17 واحد محیط زیست در اصفهان فعالیت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمدرضا لاهیجان‌زاده ‌ظهر امروز در حاشیه افتتاح نخستین واحد حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان اظهار کرد: در سال گذشته هشت اداره حفاظت محیط زیست در اصفهان وجود داشته است اما در حال حاضر و با توجه به مصوبات سفر‌های ریاست جمهوری این ادارات افزایش یافته‌اند.
وی به تعداد مراجعه‌کنندگان به این ادارات اشاره کرد و افزود: بیشترین مراجعه‌کنندگان به اداره محیط زیست شهرستان اصفهان اختصاص دارد و ارائه خدمات به این افراد باید به سرعت انجام شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر و با تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان نخستین واحد حفاظت محیط زیست در این شهرستان راه‌اندازی شده است.
وی به دلیل عدم راه‌اندازی این واحد در سال‌های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: وجود محدودیت‌های قانونی در راستای تاسیس ادارات در سطح استان از مهم‌ترین دلایل این موضوع محسوب می‌شود.
لاهیجان‌زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر در دور‌ترین مناطق استان نیز واحد‌های زیست‌محیطی وجود دارد، تاکید کرد: هم‌اکنون 17 واحد محیط زیست برای پاسخگویی به نیاز‌های زیست محیطی شهروندان در سطح استان وجود دارد.
وی به نوع خدمات زیست محیطی این ادارات به شهروندان اشاره و بیان کرد: مردم به صورت مستقیم از این خدمات استفاده می‌کنند و از مزایای آنها به صورت ویژه بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این واحد میزان مراجعه‌کنندگان به اداره کل استان کاهش می‌یابد، اضافه کرد: اجرای قوانین شکار و صید و قوانین حفاظت و بهسازی محیط زیست، رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه آلودگی‌های زیست محیطی و تلاش در زمینه ارتقای دانش عمومی از خدمات این ادارات به شهروندان محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول