اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره سلامت منطقه 15 صورت می گیرد؛

اجرای دومین مرحله طرح سنجش عدالت در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: به همت اداره سلامت منطقه 15 دومین مرحله طرح سنجش عدالت در جنوب تهران اجرا می شود.

اجرای دومین مرحله طرح سنجش عدالت در جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اداره سلامت وابسته به معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 دور دوم طرح سنجش را در 17 محله و 191 بلوک آغاز کرد.
در راستای اجرای دور دوم طرح سنجش عدالت در شهر تهران، از سوی اداره کل سلامت شهرداری تهران و مرکز تحقیقات فناوری، محلات منطقه (به غیر از محلات خاورشهر ، قیامدشت و بروجردی) به 191 بلوک تقسیم شده است و طرح از تاریخ 10 تا 30 مهرماه در این بلوکها اجرا می‌شود.
همزمان با پروژه های متعدد مطالعاتی سلامت در شهرداری تهران، پروژه سنجش عدالت که از طریق کوبه ژاپن طراحی شده و به صورت آزمایشی در سال 2008 در سه شهر دنیا از جمله تهران بکار گرفته شده است و در تلاش است تا الگویی با کاربری آسان در اختیار سیاستگذاران و تصمیم گیران در سطوح محلی و منطقه ای قرار دهد.
این گزارش حاکی است، این طرح با هدف کمک به جوامع برای شناخت فاصله ها، شکاف ها و اولویت های مورد نیاز برای برطرف کردن فاصله ها و ارتقای عدالت سلامت اجرا می شود.
بر این اساس در مجموع 38 پرسشگر از منطقه به محل مراجعه می کنند تا سه دفترچه مربوطه را که شامل اطلاعات عمومی، سلامت، بیماری ها، هزینه، کیفیت زندگی، وضعیت فعالیت بدنی و تغذیه خانوارها و... است تکمیل کنند تا پس از آنالیز، مشکلات محلات برآورد شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول