اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه بهبهان:

عدالت لازمه جامعه اسلامی است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بهبهان گفت: عدالت لازمه یک جامعه اسلامی بوده و همه باید برای برپایی آن تلاش کنیم.

عدالت لازمه جامعه اسلامی است
 به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی در نخستین نماز جمعه خود در بهبهان در جمع نمازگزاران این شهرستان هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و اظهار داشت: این هفته یادآور هشت سال دفاع مقدس، رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگانی است که همه وجود خود را در راه پاسداری از میهن، جان، مال و ناموس کشورشان وقف کردند.
وی افزود: امروز نیز بر همه ما واجب است که به وظیفه خود که چیزی جز حفظ دستاوردهای آنها نیست به خوب عمل کرده و نگذاریم خون آن شهیدان والا مقام پایمال شود.
ابوعلی در ادامه به لزوم برقراری عدالت در جامعه اشاره کرد و تصریح کرد: عدالت لازمه یک جامعه اسلامی بوده و همه باید در جهت برقراری این مشخصه مهم تلاش کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی ما باید تفاوتی میان غنی و فقیر نبوده و با حکمفرمایی عدالت همه به حقوق واقعی خود دست یابند.
امام جمعه بهبهان همچنین به سخنان رییس جمهور در نیویورک نیز اشاره کرد و گفت: احمدی‌نژاد با سخنان ارزشمند و قاطع خود تمامی استعمارگران و زروگویان جهانی را زیر سئوال برد و قاطعانه در برابر آنها ایستاد.
ابوعلی در پایان سخنان خود از زحمات و تلاش‌های هفت ساله حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه سابق بهبهان تقدیر کرد و ضمن تشکر از مردم و مسئولان بهبهان به دلیل استقبال پر شور و گرم از وی ابراز امیدواری کرد با همکاری دوجانبه بیشتر با همه اقشار جامعه و مسئولان این شهرستان، زمینه برای رسیدن بهبهان به جایگاه و حقوق واقعی خود فراهم شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول