اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد نخبگان استان زنجان خبر داد:

ارائه تسهیلات مسکن 80 میلیون تومانی به نخبگان

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد نخبگان استان زنجان گفت: تسهیلات وام مسکن به میزان 80 میلیون تومان به نخبگان ارائه می‌شود.

ارائه تسهیلات مسکن 80 میلیون تومانی به نخبگان
سهراب رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بنیاد نخبگان استان زنجان از خردادماه سال 89 فعالیت‌های خود را آغاز کرده و برنامه‌های مختلفی را در این راستا در استان برگزار کرده است.
وی با بیان اینکه افرادی که حائز شرایط نخبگی باشند، می‌توانند از خدمات بنیاد در راستای حمایت از نخبگان تسهیلات ویژه‌ای را ارائه می‌کند.
معاون بنیاد نخبگان استان زنجان یادآور شد: نخبگانی که دارای اختراع بود و اختراع خود را به ثبت رسانده باشند، می‌توانند با تایید علمی اختراعات از تسهیلات بلاعوض بنیاد نخبگان استفاده کنند.
وی از ارائه تسهیلات 3 میلیون تومانی در سطح سه خدمات بنیاد نخبگان خبر داد و افزود: این تسهیلات به اختراعات تا سقف 30 میلیون تومان در راستای تجاری‌سازی اختراعات ارائه می‌شود.
رحمانی یادآور شد: دانش آموختگان برتر که شرایط بنیاد را کسب کرده باشند نیز می‌توانند در مقاطع مختلف تحصیلی لیسانس، فوق ‌لیسانس و دکتری از این تسهیلات استفاده کنند.
وی با بیان اینکه دانشجویان دوره کارشناسی که دارای معدل بالای 17 بوده و یک مقاله علمی و پژوهش را به صورت مشارکتی انجام داده باشند، می‌توانند از خدمات بنیاد نخبگان استفاده کنند، گفت: دانشجویان دوره کارشناسی ارشد که معدل دوره کارشناسی آنان بالای 16 و معدل کارشناسی ارشد آنان بالای 17 بوده و یک مقاله ISI دارند نیز می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.
معاون بنیاد نخبگان استان زنجان ادامه داد: افرادی که دارای معدل بالای 17 در مقطع کارشناسی ارشد و معدل بالای 17 در مقطع دکتری هستند نیز با داشتن دو مقاله ISI می‌توانند با تشکیل پرونده به‌عنوان دانش آموخته برتر از تسهیلات بنیاد نخبگان استان استفاده کنند.
وی از ارائه تسهیلات وام مسکن به میزان 80 میلیون تومان برای نخبگان خبر داد و بیان کرد: افرادی که به عنوان دانش‌آموز برتر، مخترعان، برگزیدگان جشنواره‌ها و نفرات برتر کنکور نیز می‌توانند از تسهیلات بنیاد نخبگان استفاده کنند.
رحمانی خاطرنشان کرد: 100 نفر برتر رشته فیزیک، 50 نفر برتر رشته تجربی و علوم انسانی از افراد حائز رتبه نخبگی محسوب می‌شود، که می‌توانند از خدمات بنیاد نخبگان استفاده کنند.
وی گفت: افراد نخبه می‌توانند به جای خدمت نظام وظیفه به‌عنوان دوره سربازی در یکی از مراکز تحقیقاتی و پژوهشی با ارائه پروژه  در زمینه تخصصی خود کارت پایان خدمت نظام وظیفه دریافت کنند.
معاون بنیاد نخبگان استان زنجان تصریح کرد: هزینه تحصیلی دانشجویان نخبه نیز که دارای شرایط مورد نظر بنیاد نخبگان باشند می‌توانند، از تسهیلات بنیاد در این راستا استفاده کنند.
وی از ارائه برند پژوهشی به استادیاران جوان عضو هئیت علمی دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: استاد یاران زیر 40 سال که سه سال به عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند، می‌توانند از خدمات بنیاد تا سقف 30 میلیون تومان استفاده کنند.
رحمانی اعزام نخبگان به حج عمره و ارائه هزینه فرصت مطالعاتی به نخبگان از دیگر خدمات دولت در قالب بنیاد نخبگان  عنوان کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول