اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز نخبگان شهید فهمیده شمال‌غرب کشور:

نخبگان مرکز شهید فهمیده در 50 طرح بزرگ دولتی سهیم شدند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز نخبگان شهید فهمیده شمال‌غرب کشور گفت: نخبگان شهید فهمیده در یک سال اخیر در 50 طرح بزرگ دولتی سهیم شدند.

نخبگان مرکز شهید فهمیده در 50 طرح بزرگ دولتی سهیم شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا کهولی صبح امروز در مراسم افتتاحیه دومین همایش سراسری ثبت اختراعات داخلی و بین‌المللی خواستار حمایت بیشتر از نخبگان و مخترعان جوان شد و از حمایت صوری از مخترعان انتقاد کرد.
وی گفت: در پنجمین سال تاسیس مرکز نخبگان شهید فهمیده، این مرکز خود را در سطح کشوری مطرح کرده و فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.
رئیس مرکز نخبگان شهید فهمیده شمال‌غرب کشور تصریح کرد: نخبگان این مرکز در مدت یک سال اخیر در 50 طرح بزرگ دولتی سهیم شدند.
کهولی افزود: نخبگان شهید فهمیده کشور در سال 89 بیش از 500 طرح ارائه کردند و پنج کارگروه ویژه تخصصی نیز در این مرکز  تشکیل شد.
کهولی بیان کرد: تمام این فعالیت‌ها با حداقل امکانات و با هدف تعالی کشور در زمینه‌های مختلف صورت گرفت.
وی ادامه داد: در سال‌جاری با حمایت مسئولان خواهیم توانست در رسیدن به اهداف خود موفق باشیم.
رئیس مرکز نخبگان شهید فهمیده شمال‌غرب کشور گفت: کم توجهی به مسائل علمی و اولویت ندادن به آن با خواست رهبری نیز منطبق نیست.
رئیس مرکز نخبگان شهید فهمیده شمال‌غرب کشور، رسیدن به اهداف سال جهاد اقتصادی را مستلزم رونق اقتصادی و بهره‌گیری از نخبگان دانست و گفت: باید در سطح کشور به موضوع نخبگان داخلی در برابر استفاده از دانشمندان خارجی توجه کرد.
کهولی، فرار مغزها را یک موضوع آسیب‌پذیر برای کشور دانست و بیان کرد: نخبگان به دنبال ایفای نقش تاریخی خود هستند و اگر این نقش‌آفرینی برای آنان در نظر گرفته شود، موضوع فرار مغزها رنگ خواهد باخت.
وی، با انتقاد از تجلیل‌های ظاهری از نخبگان تاکید کرد: نخبگان نیازمند حمایت‌های صوری و کاغذی نیستند و باید به صورت عملی از آنان حمایت شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول