اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور نخبگان استان یزد:

اعتبار پژوهشی به نخبگان یزد پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور نخبگان استان یزد از پرداخت اعتبار پژوهشی به نخبگان این استان خبر داد.

اعتبار پژوهشی به نخبگان یزد پرداخت می‌شود
محمدحسین طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: اعتبار پژوهشی ویژه پژوهشگران جوان تا سقف 200 میلیون ریال به نخبگان استان یزد پرداخت خواهد شد.
وی افزود: این اعتبار همچنین به استادیارانی اعطا می‌شود که بیش از سه سال از شروع به کار آنها در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور نگذشته باشد و در گذشته افتخارات مندرج جایزه علمی در سطوح یک و دو بنیاد ملی نخبگان را کسب کرده باشند.
طالبی این جوایز را شامل سفر معنوی عمره مفرده در قالب کاروان‌های بنیاد ملی نخبگان و اعتبار پژوهشی در راستای فعالیت‌های علمی که مبلغ آن سالانه با توجه به بودجه‌های بنیاد و تعداد افراد مشمول تعیین و ابلاغ می‌شود، برشمرد.
وی بیان کرد: متقاضیان استفاده از اعتبار پژوهشی ویژه پژوهشگران جوان می‌توانند با مراجعه به وبگاه بنیاد ملی نخبگان به نشانی www.bmn.ir فرم‌های مربوط را دریافت کنند.
طالبی مدارک افتخار مشمول اعتبار پژوهشی ویژه پژوهشگران جوان را شامل نامه معرفی از دانشگاه یا مرکز محل خدمت به عنوان استادیار با ذکر تاریخ شروع دوره استادیاری و کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی برای دریافت این اعتبار اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: استادیارانی که محل خدمت آنها تغییر یافته است لازم است نامه مشابهی از نخستین مرکزی که در آنجا به عنوان استادیار مشغول به کار شده‌اند ارائه کنند ضمن اینکه این اعتبار به نام متقاضی و در وجه دانشگاه یا مرکز محل خدمت آنها صادر می‌شود و دانشگاه موظف است طبق ضوابط آن را در اختیار استادیاران قرار دهد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول