اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد:

افتتاح بنیاد نخبگان بوشهر در آینده‌ای نزدیک

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مسئولان استان بوشهر، بنیاد نخبگان این استان به زودی افتتاح می‌شود.

افتتاح بنیاد نخبگان بوشهر در آینده‌ای نزدیک
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،  محمدحسین زارع ظهر امروز در نشست کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان بوشهر  با اشاره به اقدامات انجام شده  برای تدوین نقشه علمی استان بوشهر اظهار داشت: نخستین استانی بودیم که کارگروهی در این زمینه تشکیل و با برگزاری جلسات متعدد اقداماتی نیز در این راستا انجام دادیم.
وی تصریح کرد: از آنجا که کار در این زمینه بسیار سنگین بود و برای اینکه هر اقدامی در راستای تدوین نقشه علمی استان کارشناسی شده، دقیق و با کمترین مشکل و کاستی باشد، از صاحبنظران و اساتید ملی برای ارائه نظر و مشورت دعوت کردیم.
زارع با اشاره به تعریف کارگروه‌های‌ مختلف در این زمینه اظهار داشت: حدود 4 میلیارد ریال برای تدوین نقشه علمی استان پیش بینی‌ شد و قرار بود این نقشه کمتر از یکسال تهیه و تحویل داده شود که به دلیل تامین نشدن اعتبار لازم کار متوقف شد.
معاون استاندار بوشهر در ارتباط با بنیاد نخبگان استان بوشهرگفت: اقدامات اولیه در ارتباط با  راه اندازی بنیاد نخبگان استان انجام شده و رئیس آن مشخص و حکم وی نیز ابلاغ و اعلام شده است.
وی اضافه کرد: برای تامین مکان مناسب دفتر بنیاد با مشکل مواجه بودیم که با همکاری جهاد کشاورزی این مشکل حل شد.
زارع با بیان اینکه بنیاد نخبگان استان بوشهر بزودی راه‌اندازی می‌شود، یادآور شد: اهتمام، جدیت و تلاش‌های مدیریت ارشد استان برای تسریع در روند ایجاد این بنیاد در استان قابل تقدیر است.
وی با اشاره به جایگاه خوب استان در حوزه آموزش و پژوهش بیان کرد: طرح‌های زیادی در این حوزه در سطح ملی مطرح شده‌اند و رتبه‌های خوبی کسب کرده‌اند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول