اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سوادکوه خبر داد:

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز سوادکوهی

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه گفت: به مناسبت روز بسیج دانش‌آموزی، یادواره 36 شهید دانش‌آموز سوادکوهی برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز سوادکوهی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، یارعلی درزی بعدازظهر امروز در نشست اجرایی یادواره شهدای این شهرستان با اشاره به اینکه آشنایی نوجوانان و جوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس از رسالت‌های ما در دوران حاضر است، تصریح کرد:‌ دشمنان با ایجاد جنگ نرم قصد براندازی انقلاب اسلامی را در ذهن دارند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا در راستای مقابله با تهدیدات دشمن و آگاه‌سازی نسل جدید از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به وجود 36 هزار شهید دانش‌آموز در کشور خاطرنشان کرد: ‌شهرستان سوادکوه 36 دانش‌آموز شهید دارد.
درزی خاطرنشان کرد: ‌به مناسبت گرامیداشت روز بسیج دانش‌آموزی، یادواره شهدای دانش‌آموز سوادکوه در پل سفید برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه بر حفظ و ارتقای جایگاه و شان شهدا تاکید کرد و گفت:‌ یادواره‌های شهدا باید با برنامه‌ریزی همه‌جانبه و حفظ جایگاه شهیدان برگزار شود.
وی از برگزاری برنامه محوری یادواره شهدای دانش‌آموزی در سوادکوه خبر داد و گفت: برخلاف سال‌های گذشته که در مدارس شاهد برگزاری برنامه‌های گرامیداشت شهدای دانش‌آموزی بودیم امسال به‌صورت متمرکز و با همراهی ادارات و نهادهای شهرستان، این برنامه در سوادکوه اجرایی می‌شود.
درزی از ادارات و نهادهای سوادکوه خواست با حضور فعال در ستاد برگزاری یادواره‌های شهدا در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه‌ها حضور داشته باشند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول