اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم:

استقلال کشور مرهون شهداست

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قم گفت: عزت، اقتدار، امنیت، آرامش، استقلال کشور و هرچه ما داریم متعلق به شهداست.

استقلال کشور مرهون شهداست
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی توکلی در نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی قم که ‌با حضور مسئولان و اقشار مختلف جامعه در نمایشگاه  نیروی انتظامی برگزار شد ضمن عرض خیر مقدم به حضار، اظهار کرد: عزت، اقتدار، امنیت، آرامش، استقلال کشور و هرچه ما داریم متعلق به شهداست.
وی با بیان اینکه در هفته نیروی انتظامی سرکشی به خانواده‌های شهدا پیش بینی شده بود اما برگزاری یادواره تدارک دیده نشده بود، تصریح کرد: با همت مسئولان این یادواره در ششمین شب از ایام نیروی انتظامی برگزار می‌شود.
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه شهدا اهل تجمل‌گرایی نبودند، افزود: وقتی به زندگی و سیره شهدا نگاه می‌کنیم به خصلت‌های آنان پی می‌بریم و شهدایی که تقدیم انقلاب شدند اکثرا انسان‌های ساده زیست و کسانی بودند که حاضر نبودند حتی ریالی از بیت‌المال را برای مسائل خودشان خرج کنند.
وی با تاکید بر اینکه برگزاری اینگونه یادواره‌ها برای ما است و شهدا به این مسائل احتیاجی ندارند، خاطرنشان کرد: شهدا فقط با خدا معامله کردند و بهترین سرنوشت که شهادت است را برای خود رقم زدند و شهادت یکی از آرزوهایی است که هرکسی طلب می‌کند و حتی ائمه معصومین هم آرزوی شهادت داشتند.
توکلی با بیان اینکه مراسم شهدا را برای خودمان برگزار می‌کنیم، گفت: باید از این مراسمات استفاده کنیم تا از برکت این گونه یادواره‌ها در مسیر شهدا قرار بگیریم.
وی با اشاره به اینکه شهدا از ما انتظار دارند، اظهار کرد: شهدا بهترین سرمایه‌ها و تمام هستی خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند که انقلاب اسلامی پایدار و ثابت بماند تا به صاحب اصلی خود امام زمان(ع) تحویل داده شود.
فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه ادامه دادن مسیر شهدا وظیفه ما در عصر کنونی است، تصریح کرد: ما باید اهداف و آرمان‌های شهدا را بشناسیم تا در این مسیر سعادت خود و خانواده را رقم بزنیم.
وی با بیان اینکه مرگ خواهد رسید و قرار نیست ساعتی هم کم و زیاد شود، افزود: باید از خداوند بخواهیم ما را در مسیر رضایت و عاقبت به خیری و مسیری که صلاح و رستگاری باشد، قرار دهد و آن راهی است که شهدای ما طی کردند و به سعادت رسیدند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول