اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم اختتامیه هفته ناجا در قم؛

خانواده شهدای نیروی انتظامی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در مراسم اختتامیه هفته ناجا در قم از خانواده چهار شهید نیروی انتظامی تجلیل به عمل آمد.

خانواده شهدای نیروی انتظامی تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم نمادین اختتامیه هفته نیروی انتظامی که سه‌شنبه شب در سینما وتوس برگزار شد، میزبان فرماندهان نیروی انتظامی استان قم، مسئولان و مدیران استانی و شهری بود و تلاش کرد تا گوشه‌ای از فعالیت‌های پلیس در هفته ناجا را به نمایش بگذارد.
هدف اصلی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی ناجا در هفته نیروی انتظامی رشد و توسعه فرهنگ شهروندی، احیا ارزش‌های اسلامی و کمک گرفتن از مردم برای ایجاد و حفظ امنیت است این در حالی است که این اهداف به‌دست نخواهد آمد مگر با همکاری و همدلی مردم با نیروی انتظامی.
نیروی انتظامی به دلیل افزایش اثربخشی هفته ناجا بر روی اذهان عمومی و جلب رضایت آنان برای شرکت در فعالیت‌های اجتماعی ناجا، کمیته‌ای را در نیروی انتظامی استان قم تاسیس کرد تا بر برنامه‌ریزی دقیق بر هفته ناجا نظارت داشته و بهترین برنامه‌ها را طراحی کند.
این کمیته با 180 مصوبه در زمینه نحوه برگزاری هفته ناجا کار خود را با جدیت آغاز کرد که برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در زمینه رویدادها و مسائل اجتماعی همانند ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، برگزاری مسابقات ورزشی به دلیل معرفی اهمیت ورزش در سلامتی و مقابله با اعتیاد به وسیله ورزش، برگزاری مراسم‌های صبحگاه مشترک و اجرای عملیات‌های نمادین حضور در مدارس، دانشگاه‌ها و برقراری ارتباط با اقشار مختلف جامعه و دیدار با نمایندگان مردم و مراجع تقلید، بخشی از برنامه‌های مصوب در این کمیته است.
مراسم اختتامیه هفته ناجا که به طور نمادین برگزار شد، شاهد تقدیر از خانواده شهیدان جوادی‌پور، پائیزان، خلیلی‌مفرد و صحرایی بود که تمام این شهدای گرانقدر جان خود را در راه حفظ امنیت به مردم ایران هدیه کردند و متعلق به خانواده نیروی انتظامی هستند.
در ادامه مراسم اختتامیه هفته نیروی انتظامی از شش نفر نخست مسابقه بیم امید و جمعی از کارکنان فعال ناجا در هفته نیروی انتظامی تقدیر به عمل آمد.
همچنین در پایان مراسم از سه نفر نخست در مسابقات صحیح راندن خودرو و صاحب زیباترین خودرو در این مسابقه که توسط پلیس راهور برگزار شده بود نیز جایزه‌های خود را دریافت کردند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول